جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی امام جمعه اهل تشیع کامیاران

حوزه/ امام جمعه کامیاران با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی و روانی دشمنان برای ایجاد یأس و نا اُمیدی در بین مردم است، گفت: در دفاع مقدس با تبعیت از حضرت امام(ره) پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی هم شرط پیروزی، اطاعت از فرامین ولایت است.

حجت‌الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکرمانشاه، با اشاره به آیه 33  سوره مبارکه اسراء« وَلاَ تَقْتُلُواْ النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللّهُ إِلاَّ بِالحَقِّ وَمَن قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا  فَلاَ يُسْرِف فِّي الْقَتْلِ إِنَّهُ کانَ مَنْصُورًا» و نفس محترمي را که خدا قتلش را حرام کرده نکشيد مگر به حکم حق و آن کسي که کشته شده براي ولي او سلطه (حق قصاص) قرار داديم اما در قتل اسراف نکنيد چرا که او مورد حمايت است»، گفت: انقلاب اسلامی در عمل ثابت کرد که « خون بر شمشیر پیروز است » و نشر فرهنگ عاشورایی زمینه ساز ظهورآخرین ذخیره الهی است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند: محرم و صفر را زنده نگه دارید، ما هرچه داریم از این محرم است، افزود: قیام حسینی(ع) خروشی در امت اسلام ایجاد نموده و انقلاب اسلامی از ثمرات مهم این حرکت است.

امام جمعه کامیاران تصریح کرد: پیروزی ملت سوریه، عراق و اقتدار حزب الله و رزمندگان یمنی برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

وی در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، ابراز داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی برغم تمامی دشمنی دنیای کفر، به برکت عمل به اهداف مقدس سیدالشهدا(ع)است،

امام جمعه کامیاران با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با الگوگرفتن از قیام کربلا و مقابله با رژیم ستمشاهی مایه عزت و سربلندی ملت ایران گردید، گفت: اقتدار ما در دنیا مرهون عمل به فرهنگ عاشوراست.

حجت‌الاسلام علی‌محمدی با بیان حرکت تروریستی اخیر در شهر اهواز که نشان از زبونی و خواری دشمن داشت، افزود: شکست خوردگان داعشی چون توان مقابله رودرو درجبهه مقاومت اسلامی را ندارد، با اهداف کورکورانه مردم کوچه و خیابان را به شهادت می رسانند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی و روانی دشمنان برای ایجاد یأس و نا اُمیدی در بین مردم است، گفت: در دفاع مقدس با تبعیت از حضرت امام(ره) پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی هم شرط پیروزی، اطاعت از فرامین ولایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha