جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ملك شهر

حوزه/ نشست سیاسی با سخنراني مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در مدرسه علمیه خواهران اهل البیت (ع) ملک شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران اهل البیت(ع) ملک شهر، گفت: باید از مناسبت های مذهبی برای خلق مناسبت های ملی استفاده کنیم. در طول تاریخ 40 ساله انقلاب اثبات شد که برای موفقیت باید همان راهي را برویم که امام حسین(ع) رفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان ابراز داشت: مردم به خودی خود شور حسینی دارند، این ما هستیم که باید شعور حسینی را به مردم نشان دهیم. اگر امام حسین(ع) به قتلگاه رفت به خاطر این بود که سفیر ایشان بالای دار رفت. وهب نصرانی که به دست امام حسین(ع) شیعه شد و قبل از شهادت در برابر لشکر 30 هزار نفری رجزی خواند که من ننگی را بر پیشانی شما می گذارم که تا قیام قیامت کسی نتواند این ننگ را پاک کند که من وهب نصرانی تازه مسلمان، در برابر 30 هزار مسلمان از امام زمان شما دفاع کردم.

حجت الاسلام حاج احمد اذعان داشت: پیام رجز وهب برای امروز؛ وای به حال آن زمانی که امام زمان(عج) بیایند و حضرت مسیح(ع) پشت سر ایشان به نماز بایستند و همه نصرانی ها در رکاب حضرت قرار بگیرند و مسلمانان ... . فقط در گوشه قتلگاه گیر نکنید، بلکه مقدمات ظهور را هم فراهم کنید.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را ممنوع خواندند و در مورد مذاکره با اروپا هم فرمودند امید نداشته باشید. اینکه گروهی مذاکره با آمریکا را حلال مشکلات اقتصادی می دانند باید گفت 30 درصد از مشکلات مربوط به تحریم  و 70 درصد مربوط به داخل كشور است، استفاده نکردن از ظرفیت ها ی کشور و خام فروشی عامل بدبختی ملت است.

حجت الاسلام میثم حاج احمد بیان داشت: پوتین در برابر مقام معظم رهبری به دیدار مقام معظم رهبی می رود و رهنمود های آقا را در کشورش اجرا می کند، چون می داند معادلات حضرت آقا درست است، اگر دولتمردان ما به این نتیجه برسند که حرف رهبری راهگشاست ما قطعا از این مشکلات خارج می شویم.

وی اذعان داشت: اجرای برجام دوم و سوم یعنی تسلیم موشک و سلاح ها و خارج کردن مالک ها از کشورهای در حال جنگ(سوریه، لبنان و عراق و...)  که در این صورت حمله آمریکا به ایران قطعی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان افزود: به شایعات فضای مجازی گوش ندهید و مردم را آگاه کنید اینها همه به جهت راهپیمایی عظیم اربعین است و مدیریت این گردهمایی با خود امام حسین(ع) است.

وی در پایان با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز بیان داشت: گروهک تروریستی الاحوازیه که مرکز اصلی اش در لندن است خواهان جداسازی خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha