جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه خواهران فاطمه الزهرا(س) اصفهان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان گفت: باید طلبگی و آداب طلبگی را جدی بگیریم، جامعه روی ما بسیار حساسیت نشان می دهد و کوچکترین خطا را بزرگ جلوه می دهند. بنابراین باید در رفتار و گفتارمان دقت کافی را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، خانم نعمت بخش، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان، در جمع طلاب جديدالورود این مدرسه، گفت: در پیمودن مسیر حق، همچون حضرت زینب(س) و مادران شهدا، صبر و مقاومت را توشه راهمان قرار دهیم.

وی افزود: طلبه باید نیتش را خالص کند و فقط برای خدا درس بخواند وقتی طلبه در کارش خدا را در نظر گرفت، مغرور و متکبر نمی شود و در این راه اگر سختی بود، تحمل می کند و همه را به حساب خدا می نویسد و در نتیجه عاقبت درسش ختم به خیر می شود .

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان خاطر نشان کرد: طلبه در ابتدا باید خود را اصلاح و در مسیر حرکت کند، زیرا عالم اگر فاسد شود جهانی را فاسد می کند.

وی با بیان اینکه نباید فقط اسم طلبگی را به یدک بکشیم، گفت: باید طلبگی و آداب طلبگی را جدی بگیریم، جامعه روی ما بسیار حساسیت نشان می دهد و کوچکترین خطا را بزرگ جلوه می دهند. بنابراین باید در رفتار و گفتارمان دقت کافی را داشته باشیم.

 نعمت بخش در پایان گفت: وقتی انسان وارد هر مؤسسه و مکان آموزشی می شود، باید قوانین آن موسسه را رعایت کند، رعایت قوانین علاوه براینکه نشان دهنده شخصیت خود انسان است، موجب نظم بیشتر آن واحد آموزشی می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha