پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی کارگر

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تولید محتوای دینی در رسانه ها نیازمند خلاقیت و تنوع برای جذب هرچه بیشتر مخاطبین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی، که در این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر رسانه جزء جدایی ‌ناپذیر زندگی بشر شده است، گفت: امروزه زندگی به شکلی پیش می رود که هر قشری در حال استفاده از رسانه است و آگاهی بخشی دینی به خوبی در رسانه ها در حال انجام است.

وی به رسالت اداره کل تبلیغات اسلامی در تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی اشاره و تصریح کرد: این رویکرد در دو بخش تامین بستر و زیرساخت و تولید محتوای قوی خلاصه می شود زیرا تنوع در تولید محتوا برای مخاطب بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه و خاص صورت گیرد تا جذب مخاطبین را با خود همراه داشته باشد.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: زمانی موفقیت حاصل می‌شود که محتوای تولیدی، بیشترین تاثیر را در معادلات رسانه های استان در حوزه دینی داشته باشد و این مسئله با تشکیل تیم تخصصی با هدف تولید محتوای فاخر و با کیفیت قابل حل و اجرا است.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی یکی از ابزارهای پیشرفته در زمینه انتقال پیام است، یادآورد شد: این رسانه امروزه به گسترده به در جهان در حال افزایش است و روزبه روز پیشرفته تر از گذشته می شود و به نوعی با تنوعی که دارد در جذب مخاطب هم به سمت خود موفق بوده است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان داشت: لازم است برنامه ریزی بر اساس شناخت و نیاز سنجی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حوزه رسانه های اجتماعی و نوین با رویکرد دینی صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه ضرورت دارد تا در این زمینه از اقدامات مشارکتی و هدفمند بهره مند شویم اظهار داشت: می توان با برخی نهادها و دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت داشته و اقداماتی می‌کنند همراه شد و به صورت مشارکتی کار را دنبال کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha