جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار علی اصغر پورمحمدی با مدیر حوزه علمیه خراسا

حوزه/ قائم مقام معاونت سیمای رسانه ملی دشمن با استفاده از حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره ای برضد اسلام، روحانیت، انقلاب و ایران فعالیت می کنند، گفت: هیچ قشری به اندازه روحانیت طعم فقر را نچشیده است و عموماً مردم از معیشت، زندگی و سختی های آنان خبر ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، علی اصغر پورمحمدی، در دیداری که با مدیر حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت این حوزه داشت، با اشاره به اینکه در عرصه های گوناگون رسانه ای از سوی حوزه خراسان کارهای فاخری انجام شده است، اظهار کرد: این فعالیت ها در مراکز صدا و سیمای استان ها باید پخش شود و مدیران، مجموعه کارهای رسانه ای حوزه علمیه خراسان را ملاحظه کنند و از آن اطلاع یابند زیرا این موضوع مهم است که در فضای داخلی و بین المللی دیده شویم.

وی با اشاره به اینکه در هیچ نقطه از ایران و حتی قم که دانشکده ویژه صدا و سیما نیز وجود دارد، کارهایی که حوزه علمیه خراسان در عرصه رسانه ای انجام داده، نیست، تأکید کرد: البته مشهد از گذشته در عرصه هنر و ادب برتر و جلودار بوده است و امروز جای خوشحالی است که تعدادی از طلاب این حوزه در عرصه هنر و رسانه فعالیت دارند.

قائم مقام معاونت سیمای رسانه ملی در ادامه با بیان اینکه روحانیت امروز مظلوم تر از گذشته است، گفت: هیچ قشری به اندازه روحانیت معنای فقر را نچشیده؛ این امر از گذشته اینگونه بوده است و مردم از معیشت، زندگی و سختی های آنان خبر ندارند که وظیفه طلاب هنرمند است که در این زمینه اهتمام ورزند و با هنرمندی خود اطلاع رسانی کنند.

پور محمدی تکرار کرد: روحانیت می بایست در جلساتی با روانشناسان و جامعه شناسان درباره بایدها و نبایدها مباحثی را مطرح کنند و در چنین فضایی که این همه دشمن دارد، وظیفه هنرمندان طلبه این است که برای دفاع از این قشر کار کنند.

وی یادآور شد: دشمن قوی تر و جذاب تر و با استفاده از حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره ای ضد اسلام، روحانیت، انقلاب و ایران فعالیت و به صورتی هنرمندانه علیه روحانیت کار می کند و به همین علت اگر بخواهیم از روحانیت دفاع کنیم باید هنرمندانه باشد و الا تاثیر ندارد.

پورمحمدی همچنین با اشاره به کارهای خوب و تاثیرگذاری که از سوی مرکز هنر و رسانه این حوزه انجام شده، ابراز کرد: اگر شبهاتی که مردم و جوانان دارند اولویت و ترتیب بندی و تولیداتی برای این امر در نظر گرفته شود، موثر خواهد بود.

قائم مقام معاونت سیمای رسانه ملی توصیه کرد: اولین کار رسانه باید در فضای مجازی باشد و از ظرفیت و فضایی که می‌توان داشت می بایست استفاده مطلوب را برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha