پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حمله مقتدرانه وغرور انگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستها موجب خشنودی ملت ایران ورهبری شد..

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) ضمن قدردانی از اقدام حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از شهدای 31 شهریور اهواز گفت: حمله موشکی سپاه مقتدر اسلامی ما در راستای جهاد ومبارزه بر علیه منافقین وکفار وتروریست ها ی جهانی انجام شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد:کسانی که سالهای زیادی در سوریه وعراق جنایات وحشیانه انجام دادند وبا راهنمایی استکبار جهانی می خواستند در کشور ما هم فتنه ونا امیدی ایجاد کنند، و در اهواز آن جنایت وحشیانه را مرتکب شدند که موجب جریحه دارشدن امت ایران اسلامی گردید.

وی خاطرنشان کرد:حمله موشکی سپاه در حقیقت انتقام شهدای اهواز وشهدای مدافعین حرم وشهدای مظلوم دیگر کشورهای اسلامی از یک طرف وهم یک اقدام بازدارنده نسبت به حرکات دیگری است که ممکن است انجام شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این حمله غرور انگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هول و هراس و رعب را در جبهه استکبار و منافقین و تروریست ها ایجاد نمود.

وی گفت: حمله مقتدرانه وغرور انگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستها  موجب خشنودی ملت ایران ورهبری شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: این حمله موشکی به خائنین وکشورهای مرتجع عربی که به فکر این هستند که امنیت ایران اسلامی را برهم بزنند، پاسخ خوبی بود، تا دیگر کسی به فکر حمله تروریستی و ناجوانمردانه دست نزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha