سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
افتتاح نمایندگی مرکز خدمات در جیرفت

حوزه/ مراسم افتتاح نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه در شهرستان جیرفت برگزار و حجت الاسلام شهریاری به عنوان مسئول این نمایندگی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، مراسم افتتاح نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در شهرستان جیرفت برگزار گردید و حجت الاسلام محمد شهریاری، مسئول این نمایندگی معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد موسوی دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات، حامد نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات، جمعی از ائمه جمعه و جماعات، مسئولان شهرستانی و مدیران مدارس علمیه جنوب استان کرمان حضور داشتند.

حجت الاسلام  دهقانی مدیر مرکز خدمات استان کرمان در سخنانی به برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز و رسالت و اهداف مرکز خدمات اشاره کرد.وی با قدردانی از رئیس مرکز خدمات برای تأسیس این نمایندگی، پراکندگی مدارس علمیه در جنوب استان و مشکلات دسترسی طلاب این مدارس به مرکز خدمات به دلیل بعد مسافت را از دلایل اصلی تأسیس این نمایندگی عنوان کرد.

همچنین دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه طلاب و روحانیان پرچم‌دار جبهه فرهنگی هستند، گفت: وظیفه طلاب و روحانیان در وضعیت کنونی بسیار خطیر است و باید وظیفه خود را آن‌طور که شایسته است، انجام دهند.

وی به رویکرد هدفمندی مرکز خدمات اشاره کرد و گفت: در این رویکرد جدید طلابی که در انجام امور حوزوی از جمله تدریس، تحقیق، تدریس و تبلیغ جدی‌تر باشند بیشتر حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/۳۲۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha