جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد میرعلی اکبری

حوزه/ حجت‌الاسلام میرعلی اکبری گفت: دشمن تلاش دارد تا مشکلات درونی کشور را پررنگ کند و مردم را از شرایط کنونی و آینده انقلاب اسلامی ناامید سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمد میرعلی اکبری، پیش از ظهر امروز در گردهمایی بصیرت عاشورایی بسیجیان شهرستان سمنان، با بیان اینکه کسانی که برای حفظ دین خود از همه‌چیز دل می‌برند نمی‌میرند، اظهار داشت: هنوز هم‌خون شهیدان دیروز در رگ‌های جوانان امروزی جریان دارد زیرا اگر لازم باشد جوانان غیور ایران‌زمین در مقابل ظلم و رفتارهای ناحق قد علم می‌کنند و جان فدا می‌کنند.

عضو موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا مانند ایران اسلامی از امنیت، آسایش و آرامش برخوردار نیست زیرا این امنیت در راستای بصیرت نسل ایثارگر و برکت خون شهدای عزیزاست که در این راستا ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال خود را به دست آوردند که با حفظ وحدت و انسجام ملی مانع تحقق توطئه‌های دشمنان شویم.

وی با بیان اینکه امروز باید در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن اعم از اقتصادی و فرهنگی هوشیار بود، افزود: دشمن تلاش دارد تا مشکلات درونی کشور را پررنگ کند و مردم را از شرایط کنونی و آینده انقلاب اسلامی ناامید سازد.

حجت‌الاسلام میرعلی اکبری خاطرنشان کرد: لازمهٔ مقابله با توطئه‌های دشمن بصیرت کافی مردم در مقابل هجمه‌های دشمن است و حرکت در مسیر ولایت و هوشمندی و بصیرت دینی نیاز جامعه امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha