پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ضرب شست سپاه به بانیان حادثه تروریستی اهواز آغازی به خواری و ذلت بیش از پیش جبهه کفر و نفاق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به آیه 128 سوره اعراف، اظهار کرد: در این آیه می‌خوانیم: «قَالَ مُوسَیٰ لِقَوْمِهِ اسْتَعِینُوا بِاللَّهِ وَاصْبِرُوا ۖ إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یورِثُهَا مَنْ یشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۖ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»؛ موسی به قوم خود گفت: از خدا یاری خواهید و صبر کنید که زمین ملک خداست، آن را به هر کس از بندگان خود خواهد به میراث دهد و حسن عاقبت مخصوص اهل تقوا است.

وی افزود: به فضل الهی در روزهای اخیر ضرب شستی از سوی سپاه به بانیان حادثه تروریستی اهواز داده شد و امیدواریم این آغازی به خواری و ذلت بیش از پیش جبهه کفر و نفاق باشد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که این همان وعده الهی است که خداوند در قرآن در رابطه با موسی (ع) این چنین می‌فرماید.

وی ادامه داد: تمام دم‌ودستگاه فرعون علیه موسی (ع) و اصحاب او است و وقتی موسی (ع) و اعوان و انصارش هیمنه سپاه فرعون را می‌بینند و نوک پیکان اقتصادی، امنیتی و نفوذ جهانی آن‌ها نزدیک به اصحاب موسی (ع) می‌شود، عده‌ای از اصحاب موسی (ع) گفتند ما طاقت مقابله نداریم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تطبیق شرایط زمان حضرت موسی (ع) با وضعیت انقلاب و نظام اسلامی، افزود: اکنون در شرایط مشابه با قوم موسی (ع) که استکبار جهانی تمام تلاش خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته، رهبری انقلاب می‌فرمایند که جبهه حق قدرت ایمان، اسلام و قرآن داشته و می‌تواند در برابر استکبار بایستد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری تأکید دارند گمان نکنید اگر امروز سر و صدایی در دنیا به راه افتاده تا به ایران فشار آورده و مردم را علیه نظام بشورانند کار تمام شده است، بلکه همان‌گونه که حضرت موسی (ع) به قوم خود گفت خدا با ما است و بدون شک راهی برای برون‌رفت از این وضعیت گشوده می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی افزود: خداوند می‌فرماید من با شما هستم و تمام‌  های و هوی این‌ها را می‌شنوم، ازاین‌رو اگر با خدا باشیم خیال ما راحت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha