جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ جلسه مشترک مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران آذربایجان غربی، با محوریت دومین دوره جشنواره استانی علامه حلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلسه مشترک مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران آذربایجان غربی، پیش از ظهر امروز با حضور معاونین پژوهش دو حوزه استانی و با محوریت بررسی مسائل پژوهشی و دومین دوره استانی جشنواره علامه حلی برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی حوزه علمیه برادران برگزار شد مقرر شد جشنواره استانی علامه حلی که سال گذشته با نام جشنواره محمد بن خلیلان برگزار شده بود، امسال با عنوان دومین جشنواره استانی علامه حلی، با همکاری حوزه‌های خواهران و برادران برگزار شود.

جعفر علیزاده، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: مقالات طلاب حوزه علمیه برادران با چارچوب مشخص جشنواره علامه حلی مورد ارزیابی قرار گرفته است و مقالات حوزه خواهران هم تا دو هفته آینده با همان چارچوب توسط اساتید مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، پس از آن مقالات برگزیده مشخص و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته هم اولین دوره این جشنواره با نام محمد بن خلیلان با مشارکت حوزه علیمه خواهران و برادران در استان برگزار شده بود، امسال این همکاری مثل سابق ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مقالات در 12 گروه این مقالات به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شده است و مقالاتی که در مرحله استانی نمره لازم را کسب کنند به جشنواره کشوری علامه حلی ارسال خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha