پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملاعبدالرحمن حسین‌زاده، عضو شورای افتاء و امام جمعه سابق سقز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در پی درگذشت ماموستا ملاعبدالرحمن حسین‌زاده، عضو شورای افتاء و امام جمعه سابق سقز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در این پیام تسلیت آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

رحلت عالم جلیل القدر حاج ماموستا ملا عبدالرحمن حسین‌زاده عضو شورای افتاء و امام جمعه محترم سابق سقز موجب تأثّر و تألّم اینجانب و مردم متدیّن و شهید پرور استان کردستان گردید.

این روحانی بزرگوار سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر خدمت به مردم، روحانیت و تربیت طلاب علوم دینی صرف کرد و منشأ خدمات فرهنگی و اجتماعی ارزنده ای خصوصاً در سنگر امامت جمعه بود که ثمرات آن ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ارتحال آن روحانی خدوم را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، علمای محترم اهل تسنّن منطقه کردستان، مردم ولایت مدار شهرستان سقز و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha