پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر دیدار با سالمندان

جمعی از اعضای جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه دینی استان یزد با سالمندان و کودکان معلول مؤسسه نیکوکاری حضرت فاطمة الزهرا(س)شهرستان تفت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند، جمعی از اعضای جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی از جمله دکتر سیما راغبیان مدیر جمعیت و فرح طالعی دبیر جمعیت و مشاور امورفرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان به همراه فاطمه دانش یزدی مدیر کل امور زنان استان و عضو این جمعیت از خانه سالمندان شهرستان تفت بازدید کردند.

در این بازدید که فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان تفتی هم به صورت همزمان حضور یافته بودند، فرماندار تفت با اهدای شاخه های گل و گفتگو با سالمندان مؤسسه نیکوکاری حضرت فاطمة الزهرا(س) از آنان دلجویی کرد و از نزدیک با مشکلات این مؤسسه آشنا شد.

اعضای جمعیت زنان فرهیخته با اهدای هدایایی اعم از پوشاک و مواد غذایی، در ادامه بازدید از تنها مرکز نگهداری کودکان معلول استان یزد و نیز مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن این مؤسسه بازدید کردند و مدیر کل امور زنان در گفتگو با آقای قربانی مدیر مؤسسه در جریان فعالیت های این مؤسسه و مسائل و مشکلات نگهداری از معلولان و سالمندان قرار گرفت.

برپایه این گزارش، مؤسسه نیکوکاری حضرت فاطمة الزهرا(س) شهرستان تفت قریب به 22 سال از فعالیت آن می گذرد که ابتدا با تأسیس مرکز نگهداری از کودکان معلول آغاز به کار کرد و با همکاری خیّرین و نیکوکاران هم اکنون دارای دو مرکز اختصاصی زنان و مردان سالمند و بخش در حال راه اندازی خصوصی زوجین سالمند و سوییت خصوصی ویژه دیگر سالمندان  و نیز مرکز نگهداری بیماران مزمن روانی مرد است.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha