جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی مهرزاد مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر

حوزه/ مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر از تلاش جدی اصحاب رسانه استان سمنان در انعکاس اخبار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علی مهرزاد، در آیین رونمایی از سایت خبری و آغاز به کار رسمی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر، اظهار داشت: در قالب این موکب، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای خبر با توجه به تخصص خود در زمینه‌های مختلف، اقدام به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی دوستداران امام حسین(ع) خواهند کرد.

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر تصریح کرد: پخش گزارش مستقیم تصویری و خبری و گزارش حضور گسترده مردم در این رویداد را از رویکردهای مهم موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر است.

انعکاس خدمات خادمین سمنانی در اربعین حسینی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم توجه مسئولین به فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، اظهار داشت: مردم برای خدمات اسکان و تغذیه کمک‌های بسیار خوبی می‌کنند اما فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای مورد غفلت قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان بیان کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت این رسانه محدود به اربعین حسینی نباشد و در طول سال نیز در حوزه ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشیم.

بر پایه این گزارش، فعالان رسانه‌ای، خبری و فرهنگی استان سمنان با توجه به تخصص خود در زمینه‌های مختلف در قالب موکب فرهنگی رسانه‌ای "فجر تی وی" به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی شیفتگان امام حسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خواهند پرداخت.

در این سایت قرار است پخش گزارش‌های مستقیم تصویری و خبری،‌ مستند از راهپیمایی اربعین حسینی، تیزر، موشن گرافیک و... و انعکاس اخبار این واقعه عظیم بارگذاری شود.

در این سایت که به نشانی  http://fajrtv.com است، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها، آرشیو تصاویر، اخبار و رویدادهای پیش روی اربعین حسینی را جستجو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha