جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جلالی-امام جمعه فریدونکنار

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران باید بدانند که امنیت ملی و آرامش مردم خط قرمز نیروهای مسلح است، گفت: کوچکترین تحرک دشمن علیه تمامیت ارزی ایران اسلامی با پاسخی قدرتمندانه از سوی نیروهای مسلح کشورمان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی به جنایت اخیر تروریست ها در اهواز اشاره کرد و آن را سندی روشن بر دشمنی آنها با ملت ایران دانست.

وی همچنین با تجلیل از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریست های داعشی در سوریه افزود: این اقدام فرزندان ایران اسلامی در سپاه نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان بود.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که دشمنان ملت ایران باید بدانند که امنیت ملی و آرامش مردم خط قرمز نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: کوچکترین تحرک دشمن علیه تمامیت ارزی ایران اسلامی با پاسخی قدرتمندانه از سوی نیروهای مسلح کشورمان همراه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نظام سلطه به سرکردگی آمریکایی ها در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفتند، افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که دشمن با هر ترفندی تلاش کرد تا ملت بزرگ ایران را از صحنه دفاع از انقلاب خارج کند، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی همه مشکلات و تحریم ها را با جان و دل تحمل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران دفاع از انقلاب را وظیفه و تکلیف خود می داند، تصریح کرد: این ملت تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهد ایستاد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم، ترور و تهدید علیه ملت ایران نمی تواند موجب عقب نشینی آنها از آرمان های انقلاب شود، خاطرنشان کرد: چهل سال توطئه و دشمنی نظام سلطه با ملت ایران ثابت کرد که این ملت مقاوم همواره پشتیبان نظام اسلامی خواهند بود.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات منطقه ای و فرا منطقه ای آمریکا را بر هم ریخت و به بن بست کشاند، بیان داشت: امروز در سایه همه فشارهای بین المللی آمریکا، گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته و الگوی ملت های جهان قرار گرفته است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند با تهدید و تحریم نمی توانند ملت بزرگ ایران را از مواضع خود به عقب برانند، خاطرنشان کرد: این ملت با اقتدار بر مواضع به حق خود ایستاده اند و ذره ای نیز از آن عقب نشینی نمی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکا بداند که ملت ایران با تحریم تسلیم زیاده خواهی آنها نخواهند شد، بیان داشت: این ملت چهل سال است که از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی مورد تهدید و تحریم قرار گرفته اند، اما هیچ گاه از مواضع خود عقب نشینی نکرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا در حالی جمهوری اسلامی را حامی تروریسم معرفی می کند که شرایط امروز منطقه خاورمیانه نتیجه حمایت های آنها از گروه های تروریستی است، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و هم پیمانان منطقه اش از این گروه های تروریستی حمایت نمی کردند امروز کشورهای اسلامی منطقه این گونه شرایط بحرانی نداشتند.

حجت الاسلام جلالی با تأکید براین که آمریکا به جای نقش بازی کردن به حمایت خود از گروه های تروریستی و همچنین صادرات تروریسم به کشورهای جهان پایان دهد، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی باید بفهمند که دیگر سیاست های آنها در کشورهای جهان با شکست مواجه شده و کارایی ندارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha