جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، مردمی بودن را مهم ترین ویژگی و شاخصه روحانیت انقلابی برشمرد و گفت: روحانیت به دلیل نفوذ فکری و کلامی که در میان مردم داشت توانست یک نهضت عظیم را علیه رژیم طاغوت ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی صادقی رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری،امروز در نشست ماهانه روحانیان مرکز استان، روحانیت را پیشگام در دفاع از ارزش های دینی معرفی کرد و گفت: روحانیت همواره مدافع حقیقی دین بوده و در این مسیر مجاهدت های بسیاری انجام داده است.

وی با بیان این که روحانیت در دفاع از اسلام ناب لحظه ای درنگ نخواهد کرد، افزود: با مطالعه گذشته می توانیم به تاریخ پرافتخار روحانیت آگاه و با بصیرت بیشتر پی ببریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره رهبری فکری و دینی جامعه اسلامی را عهده دار بوده، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دشمنی با روحانیت نقش آفرینی و اثرگذاری این قشر در میان عموم طبقات مردم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان هر روز توطئه جدیدی را علیه روحانیت طراحی می کنند، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن معرفی چهره دروغینی از روحانیت در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روحانیت همواره نسبت به توطئه دشمنان آگاه و هوشیار بوده، خاطرنشان کرد: مواضع اصولی و به موقع روحانیت آگاه و انقلابی در ادوار مختلف بسیاری از توطئه ها علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، مردمی بودن را مهم ترین ویژگی و شاخصه روحانیت انقلابی برشمرد و تصریح کرد: روحانیت به دلیل نفوذ فکری و کلامی که در میان مردم داشت توانست یک نهضت عظیم را علیه رژیم طاغوت ساماندهی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که روحانیت علیرغم گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، اما همچنان شاخصه مردمی بودن خود را حفظ کرده است، گفت: روحانیت ثابت کرده که همراهی با مردم را افتخاری بزرگ برای خود می داند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز هدف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد تبلیغات غیر واقعی و دروغین علیه این قشر هستیم که به صورت شبانه روزی در شبکه های مجازی و ماهواره ای مطرح می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همواره بی توقع و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت اسلام، انقلاب و مردم بوده، گفت: روحانیت همیشه درد مردم را درد و مشکل خود دانسته و در جهت رفع و رسیدگی به مشکلات مردم پیشگام بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که امروز یکی از برنامه های دشمن تضعیف دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، افزود: در این راستا روحانیت می تواند در منابر و خطابه های خود ضمن دفاع از دستاوردهای انقلاب به شبهات مطرح شده در این خصوص از سوی دشمنان نیز پاسخ دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha