پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یک رزمنده دفاع مقدس اذعان کرد:

حوزه/سرهنگ کمیلی گفت: رویارویی عراق و ایران در واقع جنگ بین جهان کفر با جهان اسلام بود، قبل از جنگ تحمیلی، پیشینه ای به نام لایه های پنهان هشت سال دفاع مقدس وجود دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سرهنگ کمیلی، در گردهمایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان برگزار شد، تصریح کرد: رویارویی عراق و ایران در واقع جنگ بین جهان کفر با جهان اسلام بود، قبل از جنگ تحمیلی، پیشینه ای به نام لایه های پنهان هشت سال دفاع مقدس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن اصلی ماست، افزود: انقلاب اسلامی ایران مانند انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب سرخ نبود که فقط حاکمان عوض شوند، بلکه یک دگرگونی در ایران و دنیای اطراف بوجود آورد، از طرف دیگر دشمن از اجرای احکام اسلامی در این کشور که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است، وحشت داشت و به دلیل مخالفت آنان با پیشرفت فرهنگ اسلام در کشورهای همسایه از هیچ تلاشی برای براندازی آن فروگذار نکردند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس، فروپاشی رژیم پهلوی را اولین کینه دشمن از مردم ایران دانست وافزود: دشمن طرح های مختلف نظامی و غیر نظامی زیادی درخصوص سرکوبی انقلاب پیاده کرد.

کمیلی خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است و مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد، ولایتمداری، وحدت، توکل و ایمان به خداوند متعال بود که حلاوت مقاومت را به کام مردم ایران چشاند.     

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از جمله وظایف مردم را شناخت دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس، هوشیاری و ایستادگی در برابر دشمنان، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از ولایت فقیه و شناخت اهداف و راه و رسم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی دانست.

سرهنگ کمیلی در پایان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha