چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فروشگاه اتوماتیک مواد غذایی حلال

حوزه/ یک فروشگاه-کیوسک کاملا اتوماتیک و بدون فروشنده به تازگی و در شهر لیموژ فرانسه با رویکرد ارائه مواد غذایی حلال به شهروندان به ویژه مسلمانان افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از lepopulaire، به گفته شهردار شهر کوچک لیموژ (واقع در ناحیه لیموزین فرانسه) تا پایان سال 2019 بیش از 20 فروشگاه – کیوسک تمام خودکار با رویکرد فروش مواد غذایی حلال در فرانسه قرار داده خواهد شد که به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته به مشتریان سرویس ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: نخستین سری از این فروشگاه کاملا اتوماتیک در شهر لیموژ قرار داده شده و مشتریان می توانند بدون اتلاف وقت و به سرعت از بین 500 نمونه مواد غذایی موجود در این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. همچنین این فروشگاه اتوماتیک توسط هیچ نیروی انسانی اداره نمی شود و کلیه مراحل از انتخاب تا پرداخت وجه به صورت خودکار می باشد.

شهردار شهر لیموژ در تکمله سخنان خود گفت: این سیستم خرید پیشرفته قابلیت آن را دارد، تا کمتر از مدت یک دقیقه، کلیه سفارشات فرد را بسته بندی کرده و تحویل وی دهد.

لازم به ذکر است کارشناسان اجتماعی این اقدام دولت فرانسه را گامی مثبت در راستای تحقق شعار دولتمردان مبنی بر «برابری حقوق اجتماعی مسلمانان با پیروان سایر ادیان» در این کشور می دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha