پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد گفت: با تأمین اعتبار و تعیین پیمانکار، ساختمان جدید این مدرسه علمیه تا حداکثر دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از تعویض ساختمان مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: به دلیل کمبود فضا و سایر کاستی‌های موجود، امسال ساختمان مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد تعویض و تعریض شده است.

وی با بیان اینکه در ساختمان جدید در مقایسه با ساختمان قبلی فضای بیشتری داریم، اضافه کرد: پارسال در دو ساختمان درمجموع 550 متر زیربنای آموزشی در اختیار ما بود اما امسال حدود هزار و 150 مترمربع فضای آموزشی در اختیار مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد قرار گرفته که به نسبت پارسال حدود 600 مترمربع به فضای آموزشی ما اضافه شده است.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: هرچند نسبت به سال گذشته تعداد طلاب این مدرسه علمیه تخصصی هم اضافه شده است، اما از آنجا که نسبت مساحتی مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای افزوده شده از این جهت امسال وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه البته امسال هم ساختمان این مدرسه علمیه استیجاری است، خاطرنشان کرد: اصل ساختمان پنج طبقه است که سه و نیم طبقه آن در اختیار مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام آزموده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند احداث ساختمان جدید این مدرسه علمیه، تصریح کرد: اکنون برای احداث فاز نخست ساختمان جدید مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد تأمین اعتبار صورت گرفته و پیمانکار آن هم مشخص شده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه تحویل پیمانکار شده و مراحل خاک‌برداری در حال انجام است و آزمایش خاک مربوط به پروژه هم صورت گرفته و کار آغاز شده، به‌گونه‌ای که پیش‌بینی شده در فاصله 18 تا 22 ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: این پروژه جزو  مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در سال 91 بوده و اعتبارات آن هم از ناحیه دفتر رهبری و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha