پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رزمایش «اقتدار عاشورایی» 

حوزه/ با حضور ۲۵ هزار بسیجی شهر سنندج؛ دومین مرحله رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاهیان محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، دومین مرحله از رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاهیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور صبح امروز در ورزشگاه «22 گولان» شهر سنندج با حضور 25 هزار بسیجی آغاز گردید.

در این مراسم، سردار محمدحسین رجبی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش بزرگ با حضور جمع کثیری از بسیجیان با شعار « وحدت، ایستادگی و پیشرفت» در شهرستانهای استان کردستان و همزمان با سراسر کشور به بهترین نحو ممکن انجام شد.

فرمانده سپاه بیت القمدس استان کردستان گفت: در مرحله دوم از این رزمایش بزرگ، صرفا بسیجیان شهرستان سنندج حضور دارند و جنبه تجمعی دارد.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)، اعزام دانشجویان و دانش آموزان برای کمک رسانی به مناطق محروم استان کردستان از نهم شهریورماه آغاز شد.

وی با اشاره به این که در مرحله اول این رزمایش، خدمات بسیاری همانند خدمات فرهنگی، عمرانی، آموزشی و پزشکی به مردم استان کردستان ارائه شده، گفت: هدف اصلی این رزمایش ها تقویت روحیه انقلابی مردم و ملت در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس ادامه داد: این رزمایش موجب یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha