جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولیت آستان قدس

حوزه/ تولیت آستان قدس‌رضوی در اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان رضوی گفت: حضور همیشه در صحنه ملت ایران، نقطه اقتدار نظام است و مقاومت و ایستادگی ملت ما همواره پیام یأس و ناامیدی برای دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی،در اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان رضوی، اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران پیام یأس و ناامیدی برای دشمنان دارد پیام ذلت و شکست همیشگی در برابر سپاهیان و مردم همیشه در صحنه ملت ایران.

وی تصریح کرد: اجتماع عظیم خواهران و برادران سپاهی پیمانی است با همه مجاهدان و دلاوران که در راهی که انتخاب کردیم از پای نخواهیم نشست.

تولیت آستان قدس‌رضوی خاطرنشان کرد: در این کشور روزی انگیس‌ها روزی دیگر آمریکایی سرنوشت ایران را در دست داشته و ملت ایران را به اسارت گرفته بودند و این اسارت را هم به دنیا و هم به آخرت مردم گسترش دادند

وی افزود: در سال 57 با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت 2500 ساله ریشه‌کن شد و ملت ایران بندهای اسارت را گسستند و طعم استقلال و آزادی را چشیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی متذکر شد: امام راحل به عنوان معلمی بزرگ به ما آموخت که با دو اصل اساسی اتکال به خدا و اعتماد به نفس می‌توان بر تمام دشمنان پیروز شد.

وی تصریح کرد: معنویت، اعتماد به نفس، «ما می‌توانیم»، ایمان دینی به عنوان مؤلفه قدرت درس‌هایی است که امام خمینی(ره) به ما آموختند؛ با ایمان دینی می‌توان روح ایمان، ایثار، فداکاری، اقدام و حرکت علمی، خدمترسانی را در این کشور نهادینه کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: ایمان به خدا مظهر همه ارزش‌ها است و بی‌تردید می‌توان کشور را با ایمان ساخت.

سپاه، نقطه اقتدار ملت و هدف حادثه تروریستی اهواز بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی یادآور شد: دشمنان هشت سال جنگ سخت را رقم زدند اما شکست خوردند، جنگ نرم را آغاز کردند با آن هم به نتیجه نرسیدند اینک به تحریم و فشارهای اقتصادی روی آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه‌ اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون داعیه رهبر انقلاب است، ادامه داد: دشمن در حادثه تروریستی اهواز در 31 شهریور سعی کرد سپاه را هدف قرار دهد، چرا که‌ سپاه استکبارشناس و استکبارستیز نقطه اقتدار ملت ایران است.

تولیت آستان قدس‌رضوی در بخش دیگر سخنان خود به تبیین نکات مهم و مؤثر بر اقتدار ملت ایران پرداخت و عنوان کرد: توجه به‌دین، پایداری به ارزش‌ها، امیدآفرینی، بصیرت‌آفرینی و هشدار به‌موقع مردم، ملت آماده خطر و مقابله در برابر دشمن از نقاط قوت ملت ایران است.

وی افزود: پیشرفت در حوزه‌های علمی، تکنولوژی، فناوری انرژی هسته‌ای نیز نقاط اقتدار ملت ما که دشمن تمایلی به پیشرفت جوانان ما در این عرصه‌ها ندارد اما رهبر انقلاب همواره در این زمینه تأکید و به‌جوانان اعتماد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تزریق و تحمیل فرهنگ خود به سراسر دنیا است، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم نیز سعی کرد فرهنگ و تفکر خود را به‌جامعه ما منتقل کنند، اما ایستادگی و‌ روحیه بسیجی و جهادی جوانان در مقابل دشمن، آنها را دچار یأس و نومیدی کرد.

28/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha