پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد

حوزه/ حجت الاسلام کاویانی راد با بیان اینکه برای انقلاب اسلامی خون دلهای بسیاری خورده شده است، گفت: مطالعه«منشور روحانیت» برای روحانیون و طلاب نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور، در ویژه برنامه میثاق با شهدای طلبه و روحانی که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که با شهادت رزمندگان و ایثارگران بسیاری به دست آمده سبب شده اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به منصه ظهور گذاشته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه حوزه های علمیه سرمایه های بسیاری عظیم و ارزشمندی دارند،تصریح کرد: برای اینکه این سرمایه ها در حوزه های علمیه  ماندگار بماند، خون دلهای بسیاری خورده شده و شهدای بسیاری از این قشر جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

حجت الاسلام کاویانی راد با تاکید بر لزوم مطالعه منشور روحانیت توسط روحانیون و طلاب گفت: منشور روحانیت پیام های عجیب امام خمینی(ره) دارد و نیاز است که روحانیون و طلاب این مطالب گرانقدر را مطالعه کرده و در زندگی خود به کار گیرند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور اضافه کرد: بسیاری از خانواده های شهدا که فرزندانشان جزو شهدای گمنام هستند همچنان چشم به راه اند که فرزند عزیزشان به خانه بازگردد و این کسانی که چند فرزند خود را به انقلاب و اسلام تقدیم کردند هیچگاه انقلاب را فراموش نخواهند و ما نیز باید همراه و همگام با این عزیزان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و مانند سال های گذشته دشمن را در تمام عرصه ها به شکست بکشانیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha