جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عزدارای عاشورا در کربلای امام حسین (ع)

حوزه/استاد مدرسه تخصصی امیرالمومنین بیرجند با بیان اینکه این تجمع با ماه محرم مناسبت دارد و افراد باید به ندای امام حسین لبیک بگویند، گفت: ما در کنار رفتار مذهبی عاشورایی حضرت اباعبدلله الحسین قرار داریم و باید بتوانیم مکتب امام حسین را در جامعه احیا کنیم.

حجت الاسلام علی زائری استاد مدرسه تخصصی امیرالمومنین بیرجند در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: پیام این تجمع براساس آیات شریفه قرآن، اتحاد و انسجام بیش از پیش است.

وی افزود: ما با این حضورمان می خواهیم بفهمانیم که مسلمانان و همه افرادی که در جمهوری اسلامی زندگی می کنند در زیر لوای ولایت و امامت قرار دارند.

استاد مدرسه تخصصی امیرالمومنین بیرجند با بیان اینکه این تجمع با ماه محرم مناسبت دارد و افراد باید به ندای امام حسین لبیک بگویند، بیان داشت: ما در کنار رفتار مذهبی عاشورایی حضرت اباعبدلله الحسین قرار داریم و باید بتوانیم مکتب امام حسین را در جامعه احیا کنیم.

حجت الاسلام زائری خاطرنشان کرد: وقتی روحانیت در پیشاپیش کارها باشند مردم به عنوان اینکه اینها نماد پرچم دین هستند به دنبال آنها حرکت می کنند و هرچه روحانیت در این مراسمات حضور داشته باشند مردم دلگرم تر می شوند و به دنبال آنها حرکت می کنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha