جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز ایستادگی در برابر آمریکا تبدیل به یک شعار منطقه‌ای در دنیا شده و تنها در ایران نیست که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در جمع اجتماع طلاب بسیجی مدارس علمیه استان قزوین، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران سخت ملت ایران بود، اظهار داشت: ما آن دوران سخت را با عزت تمام پشت سر گذاشتیم و آینده را هم با این روحیه ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد:  ما در نیمه راه هستیم و اکنون ایران در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده است به طوری که دشمنان از مقاومت و ایستادگی ایران در برابر استثمار و استعمار و دو جنگ ناجوانمردانه در حیرت و بهت فرو رفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان هر روز یک سنگر خود را از دست داده و هر روز بر قدرت جبهه مقاومت افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: برخلاف تلاش دشمنان برای تصویب قطعنامه‌های ضد انسانی علیه ایران در سازمان امنیت، امروز کشور ما جزو کشور‌های برتر جهان در تولید علم و فناوری است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: امروز همه باید در کنار هم باشیم چراکه ملت ما در سایه وحدت، همدلی توانست دوران سخت انقلاب را پشت سر بگذارد.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: واژه بسیج از واژه‌هایی است که در این انقلاب تولد یافته است و از ادبیات انقلاب اسلامی الهام می‌گیرد و در فضای سیاسی معاصر ایفای نقش کرده و منشأ آثار و تحولات جدیدی شده است‌.

وی تصریح کرد:اجتماع بزرگ بسیجیان به دشمنان وایادی استکبار جهانی در منطقه نشان می دهد که این ملت همیشه آگاه وبصیر در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی، حضوری با نشاط و فعال داشته و اجازه جسارت و تعدی به این خاک مقدس ر ا نخواهد داد

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: بسیج یکی از نهادهای سیاسی و از ارکان ساختار سیاسی کشور تعریف نمی‌شود بلکه بسیج یکی از نهادهای روییده از بطن جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha