چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصلحی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: امروز یکی از وظایف بزرگ ما شناخت نفوذ پذیران در مسیر انقلاب است و بسیجیان برای هشدار دادن و هدایت فکر جامعه باید نفوذ پذیران را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی،پیش از ظهر امروز در اجتماع 20 هزارنفری بسیجیان یزد و در سومین مرحله رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲»با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم وشهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این اقدام بزرگ و ارزشمندی که بسیج مستضعفین در سطح کشور با اجتماع 700 هزار نفری  و پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع عزیران بسیجی تهران انجام داد قطعا برای همه به ویژه بسیجیان راهگشاست  تا وظیفه خود را در این موقعیت حساس انجام بدهند.

وی در توصیه ای به بسیجیان تأکید کرد: شما که خط مقدم نظام هستید و کف خیابان و توی میدان عمل کردن و شهادت مال شماست باید دقت داشته باشید چه کسانی دارند تحت نفوذ قرار می گیرند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه حکومت حضرت علی(ع) هم دچار همین نفوذی ها شد واینکه معاویه چه بلایی سر ابن عباس آورد؛ تصریح کرد: امروز یکی از وظایف بزرگ ما شناخت نفوذ پذیران در مسیر انقلاب است و  بسیجیان برای هشدار دادن و هدایت فکر جامعه باید نفوذ پذیران را معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ابراز کرد: امروز سپاهی که با موشک های خود برای ملت افتخار آفرینی می کند؛ آمریکایی ها از آن وحشت دارند چون موشک ها را تهدید جدی برای خود می بینند.

وی با یاداوری دستگیری مفتضحانه ملوانان آمریکایی در سال94 گفت: شهید حججی وقتی توسط داعش دستگیر می شود خم به ابرو نمی آورد در حالی که می داند او را به شهادت می رسانند چون جوانان ما تربیت شده قرانی هستند.

*چگونه دشمن را بشناسیم؟

سخنران این مراسم یکی از راههای شناخت دشمن را شناخت راههای نفوذ دانست و گفت: رهبر انقلاب طی چهار سال گذشته نسبت به این موضوع تأکید دارند که در همه اقشار جامعه اعم از مردم، دولت، دانشگاه و حوزه  علمیه باید مدّ نظر قرار گیرد.

مصلحی تصریح کرد: دشمن برای نتیجه برنامه های خود از نفوذ استفاده می کند و در برنامه ریزی های خود به دنبال ایجاد جریانی است که مسئولین و نخبگان و مردم در تصمیماتشان دچار اشتباه محاسباتی شوند.

وی تهدید از سوی دشمن به ویژه آمریکا را اعلام« گزینه نظامی روی میز» عنوان کرد و گفت: این کدخدا و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی چه غلطی کرده است؟ در دوران دفاع مقدس ما تجربه داریم و به او پاسخ سنگین دادیم علی رغم اینکه همه تجهیزات دشمن پای کار آمده بود ولی آنها را عقب راندیم و کشور های منطقه و همین هایی که امروز با تقلید آمریکایی ها عربده کشی می کنند در دفاع مقدس از صدام حمایت می کردند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: این عربده کشی های دشمن برای این است که آمریکا در حال زوال است و محور در حال زوالش هم انقلاب اسلامی است و در حالی که آمریکایی ها در افغانستان، عراق، ترکیه و جنوب کشور آمدند اما نگاه چپ به کشور ایران نمی توانند داشته باشند.

مصلحی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که چه عاملی باعث شده که آمریکا درمنطقه عربده کشی می کند ولی نگاه چپ نمی کند؟ پاسخ این است که چون هنوز روحیه بسیجی و ارزش های بسیجی در کشور حاکم است.

 وی ابراز کرد: دشمن  با مباحث اقتصادی و فشار اقتصادی به دنبال تسخیر فضای مملکت است که موفق نمی شود و امروز تکلیف ما حفظ روحیه بسیجی است.

این مقام ارشد سابق وزارت اطلاعات با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در جمع بسیجیان کشورمبنی بر افتخارات علمی جوانان کشور گفت: چند سال پیش که ما برای درمان سرطان وغنی سازی 20 درصد محتاج بیگانگان بودیم و ذخایر ما رو به اتمام بود؛ شهید احمدی روشن به همراه 10 نفر از جوانان توانست سوخت 20 درصد را در کشور تولید کند و امروز گروههای علمی با حضور حزب اللهی ها در کشور افتخارآفرینی های بزرگی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قرآن کریم است افزود: محور ما قرآن است و قرآن دارای هیچ بن بستی برای بشریت نیست.

وی افزود: آمریکا هالیوود را علیه اسلام علم کرد و برخی اندیشمندان اروپایی و آمریکایی که در مورد اسلام تحقیق می کردند با مطالعه قرآن اذعان کردند چرا ما را از قرآن می ترسانید در حالی که قرآن راهکارهای خروج از بن بست را به ما نشان می دهد.

این  مقام سابق دستگاه اطلاعاتی کشور با یادآوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که رهبر فرمودند در این چهار دهه درخت انقلاب تنومند شده و در مقابل طراحی استکبار توانسته تجربیات بزرگی به دست بیاورد که در مضمحل کردن توطئه دشمن نقش کلیدی دارد.

*طراحی جدید دشمن برای براندازی نظام اسلامی چیست؟

مصلحی تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که از مجموعه دستگاههای اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم؛ استکبار طراحی های مختلف و جدیدی را با توجه به تجزیه و تحلیل تجربیات گذشته و شکست های خود از جمله در هشت سال جنگ و فتنه 88 انجام می دهد و امروز طراحی های دشمن در نظام یک جایگاه ویژه و قابل توجهی دارد.

وی برنامه جدی و طراحی جدید دشمن را ایجاد نارضایتی عمومی و مقوله جنگ روانی دانست و افزود: دشمن از چهار سال پیش این طراحی را اجرا کرده وعلی رغم توطئه ها و طراحی هایش به واسطه هوشیاری و بیداری ملت در مقابل توطئه ها هنوز به نتیجه نرسیده است و بسیج در خنثی کردن توطئه ها نقش کلیدی دارد.

وزیر سابق اطلاعات با یادآوری حوادث مردادماه امسال و دیماه 96 در کشور بیان کرد: آمریکایی ها با یک طراحی سنگینی با هدف به میدان آوردن جمعیت مستضعفین جامعه به نفع خود سرمایه گذاری کرد ولی جمعی از منافقان، سلطنت طلب ها و سیلی خوردگان نظام در کشور از آنها حمایت کردند.

مصلحی اذعان کرد: آمریکا چون در فتنه 88 متوسط به بالا را به میدان آورده و متوسط به پایین را نیاورده بود این بار به دنبال کشاندن قشر مستضعف جامعه و به دنبال تحقق اهداف شوم خود بود که  با اقدام ارزشمند شما بسیجیان که در طول 40 سال گذشته با بصیرت افزایی و هوشیار کردن جامعه سیلی های سنگینی به دشمن زده اید؛ دشمن سیلی بزرگی خورد.

وی افزود: بنا بر اذعان آمریکایی ها جمعیت مردادماه امسال و دیماه گذشته تنها کمتر از شش هزار نفر بودند که اکثر آنان را منافقین یا سلطنت طلب ها یا سیلی خورده های نظام تشکیل می دادند  که دشمن اقرار کرد حضور این افراد طراحی آنان را نقش برآب کرد و اثری نداشت.

*وجود 14 میلیون مقاله در تأیید فروپاشی آمریکا

این مقام مسئول گفت: علی رغم طراحی سنگین دشمن در انجام تحقیقات علمی و جنگ روانی سنگین در فضای مجازی و جهت گیری های غلطی که به جامعه می دهد اما هوشیاری ملت توطئه های دشمن را نابود می کند.

مصلحی بیان کرد: اگر واژه «آمریکای در حال فروپاشی» را به زبان انگلیسی در اینترنت جستجو کنیم 14 میلیون مقاله به ما نشان می دهد که در ابعاد گوناگون امنیتی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ثابت می کند که آمریکا در حال فروپاشی است و این مقالات که توسط هیأت علمی و نخبگان آمریکایی نوشته شده است بیش از 60 درصد عوامل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی می دانند.

وی با یاداوری در پیش بودن اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم مردم دنیا اظهار کرد: هر حرکتی که انقلاب اسلامی در دنیای بشری راه می اندازد دشمن از آن وحشت دارد و تنها سال گذشته 500 دانشجو را فرستادند که از مردم درباره علت حضور در راهپیمایی اربعین را سؤال کنند و جمع بندی «سیا» این بود که این راهپیمایی بزرگترین خطر و تهدید برای آمریکاست زیرا روحیه استکبار سیتزی شرکت کنندگان در این راهپیمایی در سطح بسیار بالایی است.

سخنران این مراسم گفت: سه جمعیت انبوه در دنیا از جمله اجتماع 40 میلیونی بوداییان، چهار میلیونی حج تمتع و چند ده میلیونی اربعین است و از آنجایی که اجتماع حاجیان حرکت آفرین نیست ولی راهپیمایی اربعین  به یک حرکت جهانی تبدیل شده که از همه ادیان در آن شرکت می کنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha