جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اکبرپور

حوزه/معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با اشاره به جنگ نابرابر در برابر استکبار گفت: جنگی که امروز درگیر آن هستیم جنگ در جبهه حق علیه باطل است که استکبار جهانی با تمام قوا در زمینه های فرهنگی و اقتصادی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده است.

حجت الاسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به حضور پرشور بسیجیان و مردم در سراسر کشور اظهار داشت: این حضور پرشور بسیجیان در سراسر کشور خار چشمی بر پیکره دشمنان است و امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران پیام یأس و ناامیدی برای دشمنان دارد.

وی افزود: موقعیت اجتماعی و سیاسی امروز جامعه، این فرصت را می طلبید که بسیج یک بار دیگر قدرت خودش را به رخ جهانیان بکشد و باعث قوت قلب دوستان و وحشت دشمنان بشود .

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی اجتماع عظیم خواهران و برادران سپاهی را پیمانی ناگسستنی دانست و تصریح کرد: بصیرت عاشورایی و سپاهیان محمد رسوالله در کل کشور در اجتماعاتی چند صد هزار نفری، بار دیگراعلام کردند که ما با اقتدار همیشه در صحنه هستیم.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به جنگ نابرابر در برابر استکبار افزود: جنگی که امروز درگیر آن هستیم جنگ در جبهه حق علیه باطل است که استکبار جهانی با تمام قوا در زمینه های فرهنگی و اقتصادی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده است.

وی در ادامه به نقش روحانیت در عرصه های مختلف و انقلاب اشاره و بیان داشت : اگر به دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب بنگریم، متوجه می شویم که روحانیت نقش مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی دارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی روحانیون را چراغ هدایت جامعه دانست و عنوان کرد: روحانیون باید نقش بصیرت افزایی در بین نسل ها داشته و طبق فرمایشات رهبری، روحانیون قطب نمای جامعه برای هدایت بشری می باشند.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: طلاب و روحانیون باید همانند یک نورافکن زمینه ای برای بیداری جامعه در سطوح مختلف و با آگاه سازی نقشه های دشمن را برای مردم آشکار کنند.

وی با اشاره به پیچ تاریخی انقلاب تاکید کرد: این اولین پیچی نیست که دشمنان برای ما به وجودآورده اند، در4 دهه ای که از انقلاب می گذرد به لطف خالق هستی اتقلاب گردنه های مختلف را رد کرده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی اضافه کرد: انقلاب ما شرایط سخت تر از این را هم دیده است، جنگ اقتصادی هزینه دارد که باید با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین نقشه های استکبار را نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: 40 سالی که به این سادگی به آن نرسیدیم و گردنه‌ها و فتنه‌های زیادی را طی کرده‌ای، تمامی اقشار و اصناف برای پیروزی انقلاب نقش‌آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از اقشار نقش پررنگ‌تری داشتند و یکی از این اقشار، اصناف بودند که پشتیبان مالی برای این انقلاب بودند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha