پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار احمد وحیدی

حوزه/ رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دشمنان ما را می ترسانند که نمی‌گذاریم نفت صادر کنید بین کشورهای مرتجع منطقه که تحریک می کنند مگر دنبال بازی با آتش می گردند، کمتر از یک چهارم بودجه کشور نفتی است که به راحتی قابل تامین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شیراز، سردار احمد وحیدی، ظهر امروز در تجمع بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی که در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، خط امام(ره) را خط سربلندی، استقامت و پیروزی دانست و اظهار داشت: بسیجیان مظهر عزت، شرف، آمادگی و استقامت هستند .

وی با بیان اینکه امروز در سراسر کشور یک نوبت دیگر همه بسیجیان عزم خود را جزم کرده اند تا نشان دهند هیچگاه این صحنه را ترک نخواهند کرد، افزود: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب با موضوعات مهمی مواجه هستیم، انقلابی که به بلوغ خود می رسد و دشمنانی که هم و غم خود را جمع کرده اند تا نگذارند این انقلاب به چهل سالگی خود دست پیدا کند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: امروز دشمنان انواع توطئه ها را انجام می دهند و با محوریت جریانات فاسد به گرد یکدیگر جمع شده‌اند تا نگذارند این انقلاب به ۴۰ سالگی خود برسد و دشمن احساس می کند اگر امروز نتواند جلوی چهل سالگی انقلاب اسلامی را بگیرد،دیگر فاصله طولانی باید از انقلاب بگذرد تا بتوانند ضربه ای به انقلاب وارد کنند.

سردار وحیدی بیان کرد: امروز در عالم همه کسانی که در این چهل سال مقابل انقلاب جمع شده‌اند باردیگر صف کشیدند تا در سه محور اختلال روانی، اقتصادی و امنیتی به کشور ضربه وارد کنند و دشمنان تمام توان خود را جمع کرده اند تا با هزینه‌های میلیاردی امنیت کشور را بر هم زنند و برای اینکه بتوانند در محور اقتصاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی  ضربه وارد کنند از همه توان های سازمان های بین المللی استفاده کردند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی عنوان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا تعادل روانی جامعه را برهم زنند و این تصور را درست کنند که انقلاب نمی تواند از پس کارهای خود بر بیاید، اما انقلاب اسلامی ظرف مدت ۲۴ ساعت آن چنان، موشک های خود را بر سر آنان خراب کرد تا همه تلاش‌های آنان ضایع شود.

وی ادامه داد: دشمنان تمام تلاش های خود را جمع کردند و مردم بی گناه را در اهواز به شهادت رساندند و انقلاب نیز آنچنان ضربه شستی به آنان وارد کرد که در حیرت ماندند و امروز برترین کشور های قدرتمند جهان به خودش اجازه نمی دهد در منطقه ای که آمریکا پایگاه دارد عملیات انجام دهد این عملیات ما در آن منطقه نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان ما را می ترسانند که نمی‌گذاریم نفت صادر کنید بین کشورهای مرتجع منطقه که تحریک می کنند مگر دنبال بازی با آتش می گردند، کمتر از یک چهارم بودجه کشور نفتی است که به راحتی قابل تامین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha