پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار محسن رضایی

حوزه/ سردار محسن رضایی با اشاره به تلاش دشمن برای فشار بر مردم از طریق جنگ اقتصادی و تحریم گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درونی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می‌شکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، سردار محسن رضایی، امروز در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح بین المللی ائتلافی به رهبری آمریکا و عربستان در منطقه شکل گرفت و رژیم صهیونیستی نیز به عنوان سومین ضلع این مثلث در این ائتلاف قرار گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این مثلث شرور سعی در شکست دادن انقلاب و جلوگیر از اقتدار نظام اسلامی را دارد اظهار داشت: آنها همواره پس از سقوط شاه دست به انواع دسیسه ها زدند و با انواع توطئه ها سعی داشتند انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج و منحرف کنند.

وی ایجاد ناامنی و ترور در دهه 60 و تحمیل جنگ به ایران را از جمله سنگ اندازی های این مثلث شرور برای جلوگیری از اقتدار ایران دانست و ابراز داشت: با همه این طراحی ها اما ایران اسلامی از انواع توطئه ‌ها و ترفندهای آمریکا و کشورهای هم‌پیمانش عبور کرد به قدرت منطقه تبدیل شد.

رضایی با اشاره به تلاش دشمن برای فشار بر مردم از طریق جنگ اقتصادی و تحریم گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درونی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می‌شکند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتن صبر، تحمل و استقامت را لازمه موفقیت ایران در ادامه راه دانست و اظهار داشت: در موضوعات و مسائل حساس گذشته نیز ملت ایران با داشتن صبر و استقامت در برابر ناملایمات توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است و نشان داده که با تکیه بر توانمندی خود در کشاورزی، فناوری، صنعت، دانش و اقتصاد و نیز روحیه جهادی و انقلابی می‌توان به قدرت بزرگ اقتصاد منطقه تبدیل شد.

رضایی با بین اینکه هیمنه آمریکا را در زمینه اقتصادی می شکنیم  تصریح کرد: پیشاپیش مردم و دولت رهبر فرزانه ای داریم و باید با صبر و پایداری با توامندسازی خود تحول لازم را ایجاد کنیم و این ظلم بزرگ تحریم ها فرصتی بزرگ  است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما نیاز به تحول داریم و در ماه های آینده این تحول با همکاری و همدلی دولت و مردم ایجاد خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha