پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس خامه یار

حوزه/ خامه یار با بیان اینکه رژیم کودک‌کش عنوانی زیبنده برای رژیم جنایتکار اسرائیل است، گفت: همه فلسطینیان در مبارزه با اسرائیل متحد هستند و راهپیمایی بازگشت نمونه ای از اتحاد و انسجام ملی در مقابله با سیاست های نامشروع اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، عباس خامه‌یار در دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در تالار هویزه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد با بیان این که جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه زنان، کودکان و نوجوانان فلسطینی بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: کودکان فلسطینی در بدترین شرایط زندگی می کنند و کسانی مه اردوگاه های فلسطسنیان را از نزدیک دیده اند به خوبی می دانند که فاجعه آمیزترین وضعیت کودکان جهان مربوط به کودکان و نوجوانان فلسطینی است.

خامه یار افزود: وضعیت مردم غزه نیز به همین گونه است و کودکان آن ها به خاطر شرایط بداقتصادی در حالی که باید در کلاس درس حضور داشته باشند، در میان آتش و خون به دنبال کار هستند و این بسیار نگران کننده است.

معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: در فرهنگ رژیم نامشروع اسرائیل کشتن زنان و هدف قرار دادن بی رحمانه کودکان و نوجوانان یک امر عادی و عبادت مستحبی به شمار می آید و از این که کودکان فلسطینی را سپر انسانی خود قرار دهند هیچ ابایی ندارد.

وی با بیان این که رژیم کودک کش عنوانی زیبنده برای رژیم جنایتکار اسرائیل است، گفت: مسئله فلسطین فراتر از مبارزات دینی و ملی است و همه فلسطینیان در مبارزه با اسرائیل متحد هستند و راهپیمایی بازگشت، نمونه ای از اتحاد و انسجام ملی در مقابله با سیاست های نامشروع اسرائیل و آمریکا است. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha