پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، استان بوشهر را پایتخت استعمار ستیزی و خط مقدم دفاع از ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری،امروز در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در ورزشگاه شهید بهشتی، استان بوشهر را پایتخت استعمار ستیزی و خط مقدم دفاع از ایران دانست و گفت: انگلیس 4 بار به بوشهر حمله کرد، اما شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) را نشان از اقتدار دفاعی کشور در عرصه‌ های گوناگون دشمن ستیزی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری است و کارنامه درخشانی در مبارزات علیه جبهه باطل دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان با تمام توان در خدمت مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: بوشهری ها همواره در خط مقدم دفاع مقدس در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان و متجاوزان قرار داشته اند و از حریم  ولایت و ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی مردم این استان را همچون کوه استوار و مقاوم و مدافع حریم ولایت توصیف کرد و گفت: تاریخ گواه رشادت‌های مردم این استان در مبارزه ضد استعماری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیجیان و مردم در کنار نیروهای مسلح تحت امر ولایت در مقابل تهاجم بیگانگان ایستادگی می کنند، اظهار داشت: اقتدار مردم استان بوشهر امروز تجلی یافت و این تجمع بار دیگر اقتدار و صلابت مردم استان بوشهر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha