پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایستگاه تصفیه آب سیحان در منطقه السیبة

حوزه/ بخش فنی مهندسی حرم مطهر امام حسین (ع) ایستگاه تصفیه آب سیحان در منطقه السیبة در جنوب بصره را پس از هفت سال تعطیلی راه اندازی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی بحران آب آشامیدنی در بصره و شدت یافتن آن در ماه های گذشته که با اعتراض گسترده مردمی نیز روبرو شد و نیز با توجه به ناتوانی دولت عراق در حل این مشکل، آستان مقدس حسینی برای حل این مشکل مردمی وارد عمل شد و در چندی پیش ایستگاه تصفیه آب الدیر بصره را راه اندازی کرد.

در ادامه این فعالیت های آستان مقدس حسینی در زمینه سازندگی عراق و خدمات رسانی به مردم، اکنون بخش فنی مهندسی حرم مطهر امام حسین علیه السلام ایستگاه تصفیه آب سیحان در منطقه السیبة در جنوب بصره را نیز راه اندازی کرد.

این ایستگاه تصفیه آب ظرفیت تصفیه آب 800 متر مکعب در ساعت را دارد که هم اکنون با نیمی از توان خود وارد کار شد.

کریم الانباری از مسئولان این طرح گفت: بخش فنی مهندی حرم مطهر با دستور شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر روز دوشنبه دست به کار عملیات راه اندازی و نگهداری از این ایستگاه تصفیه آب شدند و ضمن نصب تجهیرات لازم در این ایستگاه، لوله های قدیمی و پوسیده را با لوله های جدید تعویض کردند تا این ایستگاه نیز پس از هفت سال تعطیلی به زودی وارد چرخه آب رسانی به شهرها و روستاها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha