پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: در عرصه تبلیغ، اطلس جامع تبلیغ بر اساس نیاز های تبلیغی حوزه علمیه خراسان در حال تدوین بوده و کار تا حد عمده ای نیز پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد فردوسی پور، در نشست کمیسیون های تخصصی این شورا   نیز با اشاره به برگزاری 25 جلسه از ابتدای تشکیل کمیسیون و 7 جلسه در سال جاری عنوان کرد: برای بحث تبلیغ اطلس جامع تبلیغ بر اساس نیاز های تبلیغی حوزه علمیه خراسان در حال تدوین بوده و کار تا حد عمده ای نیز پیش رفته است.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت نیروهای انسانی و کشف خلاهای تبلیغی، ابراز کرد: نیروهایی که در عرصه های تبلیغ فعالیت می کردند ساماندهی و توانمند شده و از سوی دیگر همگرایی مجامع تبلیغی استان نیز شکل گرفت که این همگرایی حرکت ارزشمندی در راستای همگرایی و ساماندهی مبلغین و توسعه مجموعه های آموزش و تربیت مبلغ در قالب کارگروه های تبلیغی بود.

حجت الاسلام فردوسی پور با بیان این که از جهت محتوا نیز کارگروه هایی شکل گرفته و در راستای تولید محتوا در محرم امسال بخصوص در همکاری با بعثه رهبری قدم های شایانی برداشته شد، افزود: محتوای محرم را امسال حوزه علمیه خراسان آماده و ارائه کرد و  یکی از اهداف اساسی نیز تاسیس بازوهای کارامد در نیل به اهداف تبلیغی بود.

دبیر کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به مدارس روح الله ابراز کرد: 14 مدرسه از مدارس آموزش و پرورش در اختیار معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان از کودکستان تا انتهای دبیرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به توسعه فضاهای تبلیغی در خارج از کشور بیان کرد: در این زمینه در دو سال گذشته توفیقات خوب حاصل شده و نظام جامع تبلیغ نیز در کمیسیون ها طرح و بحث و به شورای عالی حوزه علمیه خراسان ارائه شده است؛ همچنین در زمینه فعالیت های تبلیغی از همه مراکز دعوت و تجربیات آنان نیز در زمینه تبلیغ اخذ شده است.

حجت الاسلام فردوسی پور با بیان این که بر نظام جامع تبلیغ حوزه علمیه خراسان بیش از 50 ساعت کار کارشناسی صورت گرفته، از تعامل این معاونت با دیگر مراکز در راستای راه اندازی بازوهای کارآمد در نیل به اهداف تبلیغی خبر داد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha