جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلامی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا هر روز با یک تشییع جنازه سیاسی جدید در خاورمیانه مواجه است و آفتاب قدرت و عمرشان در منطقه و جهان به زوال نزدیک شده و امروز در مسیر زوال قدرت به سر می برند و هیچ زمان به اندازه امروز ناتوان و ضعیف نبوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار حسین سلامی، صبح امروز در رزمایش 30 هزار نفری اقتدار عاشورایی اصفهان درمیدان امام علی(ع)، اظهار کرد: اصفهان به عنوان  شهر عالمان بزرگ و شهیدان والا مقام در سپهر افتخارات اسلام می درخشد.  اصفهان شهر مردان شجاعی است  که همواره در دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام و میهن اسلامی پیشگام بوده اند.

وی با بیان اینکه پایبندی عاشقانه مردم ایران به ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه  را به عینه شاهدیم، الحمدلله این روزها رایحه دل انگیز حضور باشکوه مردم مون و انقلابی ایران در تمام سرزمین ایران جان های مشتاق را لبریزو سرشار از ععطر  جهاد نموده است

*واقعه غم انگیز اهواز سناریوی خطرناک دشمن برا ی اختلاف در بین مردم بود

سلامی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران دراین ایام که مصادف با ایام سوگواری حضرت اباعبد الله الحسین سرو آزادگان عالم، دوباره روح عاشورا را در پیکره امت اسلامی تجلی بخشیدند، خون عاشورا در رگ های مردم به جریان افتاد، واقعه غم انگیز اهواز هرچند سناریوی خطرناک برای ایجاد تفرقه در بین مردم ان سرزمین طراحی شده بود، اما عکس العمل بی نظیر آن دیار نقطه آغاز بعثتی مجدد در قلب ها شد

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حضور بی کرانه مردم اهواز در مشایعت شهیدانشان نشان داد محاسبات مادی دشمنان ایران نمی تواند هرگز برای ملت ایران قابل اعتنا باشد، گفت:  بعد از آن حضور چند ده هزار مردم استان البرز در یادواره شهیدانشان، اجتماع باشکوه مردم در روز گذشته در استان های کشور، اجتماع بی نظیر و تاریخی و نمادین حضور بسیجیان در وزرشگاه آزادی تهران و در محضر رهبر عزیز امام خامنه ای و حملات موشکی برق آسا در قلب تروریست های تکفیری و آن پیام جهادی این انتقام، دوباره روح اقتدار و جهاد و مقاومت و ایستادگی ایرانیان را به همه جهانیان نشان داد.

*، پیوند میان امت و امام رمز موفقیت هاو پیروزی های شگفت انگیز

وی افزود: همواره این مردم بودند توطئه دشمنان در طول تاریخ چهل ساله پرفراز و نشیب انقلاب خنثی سازختند ، پیوند میان امت و امام رمز موفقیت هاو پیروزی های شگفت انگیز ملت مومن و مسلمان ایران درهمه عرصه های نبرد و تقابل با جبهه استکبار بوده است

سلامی خاطرنشان کرد: نمی توانید در تاریخ کشوری را بیابید که چهل سال تنها در مقابل ائتلاف و اجتماع همه شیاطبین بزرگ و درشت جهان ایستاده باشد و سربلند و سرافراز  راه پیشرفت را پیموده باشد و و این فقط به اعتماد مردم و تبعیت از رهبری نظام و وفاداری به آرمان های با شکوه به دست آمده است.

*آمریکا همیشه از ایران شکست خورده است

وی ادامه داد: ما در مسیر یک مبارزه سخت ده ها سال دشمنان خود را به فضل الهی شکست داده ایم، باز هم شما نمی توانید تقابلی را بیابید که نظام سلطه جهانی با محوریت امریکا به عنوان قدرت فوق العاده ظاهری بشر  و در کنار آن شرکای اقتصادی و سیاسی و نظامی جهان این قدر از دست یک ملت همانند ایران شکست خورده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه ضمن اشاره به این که ما در مسیر مبازره سخت، ده ها سال دشمنان خود را شکست داده ایم بیان کرد: ملّت بزرگ ایران شاه را به عنوان رکن مستحکم سیاست آمریکا در منطقه شکست داد و این یکی از عظیم ترین شکست های استکبار از طرف ملّت ایران بود، بعد از آن در یک جنگ جهانی هشت ساله، جوانان این مرز و بوم با بدرقه مادران و پدرانشان به جنگ نابرابرو و طولانی ترین جنگ قرن بیستم یکی از شگفتی ترین نتایج رقم خورد.

*شکست امریکا در جنگ نابرابر هشت ساله در برابر ایران یک تاریخ ابدی و ثبت شده است

وی عنوان داشت: این حماسه، یک تاریخ ابدی و جاودان برای ملت بزرگ ایران بودو یک تاریخ زنده و پرتحرک و ثبت شده برای  این ملت بود، آن دفاع بی بدیل توانست بازدارندگی ابدی  و یک امنیت و آرامش پایدار برای این کشور در جهان پر از آشوب درست کند

سلامی ابراز کرد: ما از آن جنگ اموختیم اگر بخواهیم بقای دائمی داشته باشیم باید قوی باشیم و به اندازه شکست دادن قدرت های بزرگ قدرت سازی کنیم و همه در صحنه باشیم، آمریکایی وقتی در طبس پیاده شدند، قدرت خداوند را دیدند که چگونه این ملت را یاری کرد.

*رویای آمریکا در تحقق خاورمیانه جدید فرو پاشید

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وعده خداوند تخلف ناپذیر است و ما در مسیر تحقق وعده های الهی و سنت های زیبای او پیش می رویم، تذکر داد: کار به اینجا ختم نشد، امریکا یی ها هر آنچه اندیشیدند با شکست مواجه شد، آنها بر خاورمیانه جدید اراده کرده بودند که در آن رژیم صهیونیست در امنیت کامل باشد و دوباره به تاریخ کشور اسلامی و ایران باز گردد اما همه این رویاها فروپاشید، بیداری اسلامی آغاز شد

وی اذعان کرد: آمریکا هر روز با یک تشییع جنازه سیاسی جدید در خاورمیانه مواجه شدند و آفتاب قدرت و عمرشان درخاورمیان به منطقه زوال نزدیک شد و امروز در مسیر زوال قدرت به سر می برند، آمریکا هیچ زمان به اندازه امروز ناتوان و ضعیف نبوده است؛ در چهل سال اخیر هیچ پیروزی در مقابل ایران به دست نیاورده است و ما از آمریکایی هایی سوال می کنیم، آیا با هزینه کرد هفت تریلیون دلار  مداخلات امریکایی در جهان اسلام  توانسته است کمترین توفیق سیاسی برای شما فراهم کند؟

جانشین فرمانده کل سپاه ابراز داشت: آمریکا نتوانست امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند و عربستان را از باتلاق و بن بست نافرجام خارج کند؛ همچنین نتوانست ایران را در انزوا قرار دهد و متحدان خود را در کنار خود قرار دهد.

* آمریکا از شکست‌های پی در پی خود در برابر ایران  درس نمی‌گیرد

سلامی ادامه داد: ترکیه، پاکستان و چین در عرصه سیاسی و اقتصادی از آمریکا دور شده اند؛ آمریکا حتی نتوانسته هم‌گرایی اتحادیه اروپا را با خود حفظ کند و جنگ سرد را با سوریه آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از شکست‌های پی در پی درس نمی‌گیرد و از تاریخ عبرت نگرفته؛ اگر آمریکا به سیاست‌های خود ادامه دهد، به گفته رهبر معظم انقلاب شکست بزرگ دیگری را به زودی به آمریکا تحمیل خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: مردم در طول این 40 سال بدون اعتنا به هیچ قدرتی توانسته اند بزرگترین پیروزی‌ها را به دست آورند؛ امروز اسلام یک آرایش به هم پیوسته قدرت در مقابل دشمنان را ایجاد کرده است.

وی افزود: دشمنان باید این واقعیت را بدانند که نفوذ ما در جهان اسلامی از جنس نفوذ آمریکایی‌ها نیست، حضور نظامی ما در سوریه محدود و از جنس مستشاری است و حضور ارزش‌ها و روح جهاد است؛ نفوذ ایران در جهان اسلام نفوذ معنوی و اعتقادی است؛ جهان اسلام به تدریج در حال بازیابی مجد و عظمت خود است.

* آمریکا بداند، ملت ایران عزت با سختی را بر ذلت در رفاه ترجیح می‌دهند

سلامی  یادآور شد : توصیه ما به امریکایی ها این است که به سربازان خود شنا کردن یاد بدهند، چرا که به زودی همه آنها را در دریا غرق خواهیم کرد

سلامی اضافه کرد: دشمنان تلاش کردند با چاشنی یک عملیات روانی خطرناک فضای جامعه ما را ملتهب کنند و فکر می‌کردند اما مردم به فراخوان‌های آنان جواب رد دادند؛ باید این واقعیت را بدانند که ملت ایران عزت با سختی را بر ذلت در رفاه ترجیح می‌دهند.

* مشکلات اقتصادی فعلی بسیار کوچکتر از اراده مردم است

وی تاکید کرد: کسانی که فکر می‌کنند سازش با آمریکا حیات‌بخش اقتصاد ماست، یا مسیر نظام را نمی‌دانند و یا خود را به ناآگاهی زده‌اند؛ وابستگی ایران پیش از انقلاب به آمریکا، ما را به کشوری فاقد استقلال سیاسی تبدیل کرده بود به طوری که مستشاران آمریکایی آن را اداره می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: هیچ کس اسلام و نظام را بر این ملت تحمیل نکرده و آنان خود رأی داده‌اند و با صدها هزار شهید دفاع کرده‌اند و در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند؛ آیا بیش ازاین حجت می‌خواهید برای آنکه مردم خود انتخاب کرده‌اند که با عزت زندگی کنند؟

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما همه موانع را پشت سر گذاشته ایم و مشکلات اقتصادی فعلی بسیار کوچکتر از اراده مردم است، با هم پیش خواهیم رفت و نشان خواهیم داد که شایسته استقلال خواهیم بود.

سردار سلامی در پایان به نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی  گفت: توصیه ما به نتانیاهو این است که شنا کردن را تمرین کند، چرا که به زودی راهی جز گریختن به مدیترانه را ندارند

انتهای پیام/313/13

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha