شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ایستادگی ملت و جوانان ما در برابر آمریکا ریشه در مکتب حسینی و باورهای عمیق دینی دارد.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بسیار باشکوه بسیجیان، اظهار داشت: روحیه ضداستکباری و شجاعت انقلابی جزو خصایص برجسته ملت و به ویژه جوانان ماست و رهبر معظم انقلاب نیز به روشنی بر این موضوع تاکید کرده و فرمودند که این ملت حاضر نیست در برابر دشمنان عزت و اقتدار خود را از دست بدهد.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که قدرت های استکباری و در راس آن ها آمریکا در حال حاضر در عرصه بین الملل همچنان به روحیه و خوی استکباری خود علیه ملت و نظام اسلامی ما ادامه می دهند و ما بر اساس مکتب عاشورا و آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) باید در برابر ظلم و طاغوت بایستیم و به راستی که ملت و جوانان ما در طول این چهل سال در سایه تبعیت از ولی فقیه این گونه بوده اند.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که دشمن برای ضربه زدن به ما در ماه ها و سال های اخیر به حربه اقتصادی و جنگ روانی روی آورده، گفت: راه مقابله بر مشکلات موجود به خصوص در زمینه مسایل اقتصادی و معیشتی این است که به جای آن که نگاهمان به آن سوی مرزها باشد، روی پای خود بایستیم و به همه مولفه های اقتصاد مقاومتی عمل کرده و ظرفیت ها و توانایی های داخلی خود را به فعلیت درآوریم.

وی اضافه کرد: آنچه مهم و بایسته است این که کاری کنیم که در سایه تقویت اقتصاد درونزا و بها دادن به نسل جوان بتوانیم بر مشکلات غلبه کرده و به یاری خدا، شرایط بهتری برای توده های مردم خصوصاً جوانان فراهم کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha