جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: باید افراد به‌جای خرید ارز و دلالی‌های دلاری، سرمایه خود را درزمینهٔ اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنند تا از این طریق هم خود سود کرده و هم نفعی به مردم و جامعه اسلامی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم عاشورایی بسیجان، اظهار کرد: این اجتماع مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان غربی بود.

وی افزود: در این اجتماع سپاهیان و بسیجیان در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به بدخواهان خارجی و داخلی نشان دادند که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب هم همانند نسل نخست انقلاب به پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در اجتماع صدهزارنفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: همان‌طور که رهبری هم تأکید کردند اقتصاد ملی ما به همراه جوانان انقلابی و مستعد سد تحریم‌های غرب را می‌شکنند.

وی تصریح کرد: ما با تکیه به توان و توانمندی داخلی سد تحریم‌های دنیای استکبار را شکسته و سیلی محکمی به آمریکا می‌زنیم، اما ترامپ و سایر سردمداران آمریکایی به خیال خام خود می‌خواهند از طریق تحریم ملت را از نظام و انقلاب جدا کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: امام زین‌العابدین (ع) در روایتی می‌فرمایند اگر به دنبال عزت کامل هستید از ولی امر خود فرمان‌برداری کنید و ملت ما هم در این چهار دهه این موضوع را کاملاً تجربه کرده که با تبعیت از رهبری، عزت و پیروزی حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین با اشاره به روایت دیگری از این امام همام، اظهار کرد: بنا به فرموده امام زین‌العابدین (ع) مال خود را در مسیری خرج کنید که نفع آن به مردم و جامعه هم برسد، ازاین‌رو احتکار کالا و ارز افزون بر اینکه فعل حرام محسوب می‌شود آرامش را از خود فرد هم می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید افراد به‌جای خرید ارز و دلالی‌های دلاری، سرمایه خود را درزمینهٔ اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنند تا از این طریق هم خود سود کرده و هم نفعی به مردم و جامعه اسلامی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha