جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران

حوزه/ در دفاع مقدس بهترين جوان هاي سرزمين ما به امر ولي زمان خود، براي مقابله با دشمن بعثي تا دندان مسلح عزيمت كردند و در طول هشت سال شهداي فراواني تقديم اسلام شد، لذا اين هشت سال براي همه مقدس شد، چرا كه همگان در اين پيروزي سهيم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام محمد پوراسد، در جمع مسئولين و طلاب مدرسه علميه شهيده بنت الهدي صدر علی آباد کتول با اشاره به علت مخالفت عده ای با انقلاب اسلامی، بيان كرد: تا قبل از انقلاب گفتمان ديني وجود نداشت، گفتمان هاي موجود يا ليبرالي بودند يا سوسياليستي و يا ناسيوناليستي.

وی با بیان این که با پيروزي انقلاب اسلامي، امام(ره) گفتمان دين محور را در کشور حاکم كرد، گفت: با اين حركت عظيم، بسياري از منافع گفتمان هاي موجود به خطر افتاد، لذا به مقابله با گفتمان جديد پرداختند که در اولين اقدام، درگيري هاي قومي و قبيله اي به راه انداختند تا بين مردم تفرقه ایجاد نمایند كه اين امر هزينه هاي زيادي براي انقلاب به همراه داشت.

مسئول تعليم و تربيت سپاه علی آباد کتول با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل اهداف انقلاب اسلامي را اين گونه بيان مي كنند که در اولين قدم بايد سلطنت و سلطنت طلبي را از كشور بيرون كرد، سپس حكومتي براساس دين و زمينه ساز ظهور مستقر شود. همچنین ضمن نهادینه کردن انقلاب در کشور، آن را به كشورهاي ديگر صادر کرد و در نهايت دنيا را تحت تأثير قرار داد، يعني دنيا دين محور شود.

وی در ادامه دوران دفاع مقدس را برای کشور افتخار دانست و گفت: در دفاع مقدس بهترين جوان هاي سرزمين ما به امر ولي زمان خود، براي مقابله با دشمن بعثي تا دندان مسلح عزيمت كردند و در طول هشت سال شهداي فراواني تقديم اسلام شد، لذا اين هشت سال براي همه مقدس شد، چرا كه همگان در اين پيروزي سهيم بودند.

حجت الاسلام پوراسد با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: شاید جنگ تحميلي، ظرفيت ها، موقعيت هاي اقتصادي و صنعتي، و ... را از بين برد اما بسياري از اصول و ارزش ها از جمله استقلال، مردم سالاری، عزت و اقتدار، و ... را در كشور بيمه كرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha