پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیش نشست

حوزه/ دومین پیش‌نشست کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین با موضوع «سبک زندگی معنوی، علمی و شخصی بانو امین» همزمان با جلسه درس اخلاق روز یکشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دومین پیش نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین از سوی معاونت پژوهش و با همکاری اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

از آنجا که دومین پیش‌نشست بانو امین در جامعةالزهرا علیهاالسلام به «سبک زندگی معنوی، علمی و شخصی بانو امین» پرداخته می‌شود، این نشست همزمان با جلسه درس اخلاق روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور طلاب مراکز و مدارس علمیه در تالار بیداری اسلامی تشکیل می‌شود.

در این پیش‌نشست که چهل و نهمین نشست از سلسله‌نشست‌های علمی پژوهشی است، سرکار حاجیه خانم صفاتی از شاگردان بانو مجتهده امین و بانو علویه همایونی حضور دارد، همچنین سرکار خانم ناهید طیبی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دیگر سخنرانان این برنامه است.

سرکار خانم خدیجه هاشمی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دبیری این نشست را به عهده دارد.

خاطر نشان می شود: چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو مجتهده امین از سوی کانون فرهنگی مجتهده بانو امین و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی و حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود و معاونت پژوهش جامعةالزهرا علیهاالسلام در این راستا سه پیش‌نشست برگزار می‌کند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha