پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فاطمه الزهرا اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد در مدرسه علمیه خواهرن فاطمه الزهراء(س) اصفهان گفت: سران سه قوه باید دست به دست هم داده و برای بر طرف کردن مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاج احمد در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهرن فاطمه الزهراء(س) اصفهان گفت: ماهیت خبیث دشمن اینگونه است که از همان زمان شروع انقلاب اسلامی، خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران آماده نموده و با تمام قوا به میدان آمده است. یکی از مهمترین اقداماتش شبهه افکنی  و ایجاد اختلاف بین عرب و عجم است تا بزرگترین تجمع شیعه در اربعین (که با مدیریت خود  سرور و سالار شهیدان (ع) برپا می شود ) اتفاق نیفتد. ولی مردم هوشیار هستند و امسال هم به لطف الهی این مراسم را با شکوهتر از هر  سال برگزار می کنند.

وی افزود: ما با تمام این مشکلاتی که بر سر راهمان قرار گرفته است از آینده مملکتمان ناامید نیستیم، ولی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد. مسئله ای که رهبر معظم انقلاب بارها به مردم و مسئولین تذکر داده است.

مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان اصفهان به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد کشور  اشاره کرد و ادامه داد: چرا هزاران نفر از کشورهای اطراف (به خصوص رئیس جمهور روسیه) مدام سخنرانی های رهبرمان را دنبال کرده، نکته برداری می کنند و در پیشبرد اهداف کشورشان به کار می گیرند، ولی گاهی در مملکت خودمان هشدارها و نکات کلیدی سخنان ولی فقیه جدی گرفته نمی شود؟ اگر راهنمایی های ایشان را یک به یک انجام می دادیم، اکنون دچار این بحران اقتصادی نمی شدیم.

وی با توجه به مشکلات به وجود آمده در زمینه اقتصادی بیان کرد: اینکه بخواهیم تمام مسائل و مشکلات اقتصادی را به تحریم ها و موفق نبودن برجام ربط دهیم، دروغ محض است. شاید نیمی از مشکلات به سوء مدیریت اقتصادی مردم برمی گردد . آیا شأن یک ایرانی مسلمان این است که محتکر باشد و کالاهای مورد نیاز برادران دینیش را احتکار کند و با این کار آنها را به زحمت بیندازد؟ یا در زمانی که نرخ دلار به اوجش رسیده بخواهد با خرید و فروش آن کاسبی کند؟

حجت الاسلام حاج احمد با توجه به اقدام اخیر قوه قضاییه، اظهارخرسندی کرد و گفت: اگر قوه قضاییه برخورد با مفسدان ، به خصوص مفسدان اقتصادی را ادامه دهد، موجب رضایتمندی اقشار مردم می شود و مقداری از مشکلات کاهش می یابد. سران سه قوه باید دست به دست هم داده و برای بر طرف کردن مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به حادثه اخیر تروریستی اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه کشورمان به خصوص کودک چهار ساله اصفهانی، خاطر نشان کرد: اگرچه این حادثه برای تمام مردم سخت و دلخراش بود و بغض و کینه ما رانسبت به دشمنانمان زیادتر کرد، ولی هشداری بود برای مردم ما تا قدر امنیت کشورمان را بدانند و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نکنند و بفهمنند امنیت کشور عزیزمان را مدیون چه کسانی هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha