پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حوزه علمیه استان پس از انجام مصاحبه و برگزاری دوره‌های آموزشی، ۲۰ روحانی مبلغ را به همایش پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از اعزام مبلغان اربعین به همت حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد و گفت: اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی در نظر دارد تعدادی مبلغ توانمند را برای تبلیغ در ایام اربعین ساماندهی و اعزام کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اعزام 20 روحانی مبلغ به اربعین نهایی شده است، افزود: روحانیان مبلغ علاقه‌مند و طلابی که سطح دو حوزه را به اتمام رسانده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: انتخاب روحانیان مبلغ برای اعزام به اربعین بر اساس مصاحبه بوده و شرط اعزام هم شرکت در کارگاه‌های آموزشی ویژه اربعین است.

وی که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، اظهار کرد: پیش از این همایش «نصرت الحسین» با حضور مبلغان اربعین در حوزه علمیه استان برگزار شده و در هفته‌های آتی هم دوره آموزشی ویژه مبلغان اعزامی به اربعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha