شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تیران

حوزه/ طلبه باید زبان مناجات با خدا را به خوبی بیاموزد. کسی که طلبه می شود، انتخاب شده حضرت زهرا (س) است تا به فرزندش حضرت مهدی (عج) کمک کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از اصفهان، همایش طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه خواهران کوثر تیران، با سخنرانی حجت الاسلام مهدی امان الهی، استاد حوزه و با حضور هیئت امنا، مسئولین شهرستان، طلاب، کادر و اساتید در اردوگاه امام خمینی (ره) شهر تیران برگزار شد.

استاد حوزه در این همایش گفت: هر فرمانده نظامی از سربازانش هر روز صبح سان می بیند، ان شاءالله یکی از این صبح ها آقا امام زمان(عج) می آید تا حضور شما را ببیند و خدا نکند  آن روزی باشد که شما غایب هستید.

وی ادامه داد: نباید خطاب به طلبه ای که با هدف جستجو و  یافتن صاحب الزمان(عج) وارد حوزه‌ علمیه شده است گفت چرا دیر آمدی، چرا غیبت کردی، چراکه برای چنین طلبه ای دیگر این چیزها معنایی ندارد، این طلبه با هدفی والا و مهم وارد حوزه‌ شده است.

حجت الاسلام امان الهی اضافه کرد: اگر در زندگی به دنبال هدف والایی باشیم، بدون شک به آن دست خواهیم یافت و اگر آن را پیدا کنیم و عاشقش می شویم.

وی گفت: یک طلبه باید از جایگاهش استفاده بهینه کند. طلبه باید زبان مناجات با خدا را به خوبی بیاموزد. کسی که طلبه می شود، انتخاب شده حضرت زهرا (س) است تا به فرزندش حضرت مهدی (عج) کمک کند.

این استاد حوزه، هدف از تحصیل در حوزه را تفقه در دین و تبلیغ معرفی کرد و گفت: طلبه چند سال درس می خواند تا مبلغ خوبی برای دین مبین اسلام شود، نه اینکه بعد از چند سال درس خواندن، حوزه را بدون نتیجه رها کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha