جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر علم الهدی نماینده بعثه رهبری در نجف اشرف

حوزه/ تولیت حرم علوی در دیدار با نماینده بعثه رهبری در نجف اشرف گفت: اربعین امسال متمایز با سال‌های گذشته برگزارمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مهندس یوسف آل راضی تولیت آستان مقدس عتبه علوی در دیدار با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید جعفر علم الهدی نماینده بعثه رهبری در نجف اشرف گفت: اربعین یکی از بزرگ‌ترین شعائر شیعه است.

وی افزود: اتفاقاتی که در اربعین رخ می‌دهد، به‌صورت معجزه‌آسا همه کارها و برنامه‌ها را محقق می‌کند. یک حرکت چشمگیر در زمینه بهداشت و درمان زائران در اربعین اتفاق می‌افتد.

آل راضی افزود: امسال پزشکان داوطلب از سراسر دنیا به عراق می‌آیند و در خدمت همایش اربعین خواهند بود. بنا داریم به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و سیستمی کارکنیم، تجربه بزرگی از غدیر و محرم در این زمینه ‌داریم.

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم الهدی گفت: امروز فرصتی خوب به‌دست‌آمده و سعادتی برای شما و اهل عراق است. مردم باکرامت عراق به‌خوبی از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند.

وی افزود: ما میهمان و مردم شریف عراق میزبان ما هستند. تلاش ما براین است تا اربعین خوبی برگزار شود. زیارت سیدالشهدا (ع) قلب‌های دو ملت مسلمان و شیعه ایران و عراق را به هم نزدیک کرده است.

در این دیدار مسائل و مشکلات زائران ایرانی در نجف اشرف مطرح و در جهت رفع آنان قول مساعد از سوی تولیت حرم مطهر علوی داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha