شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احتشام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احتشام با بیان اینکه تجربه چهل سال بعد از انقلاب نشان داد هرکس از امام و رهبری جدا شود، خوار و ذلیل می شود، گفت: با توجه به اینکه دشمن خیز برداشته و مشاور ترامپ هم گفته نباید بگذاریم انقلاب ایران چهل ساله شود؛ ما نیز نباید بگذاریم که شیعه شکست بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت اسلام والمسلمین علی احتشام، در آستان سلطان علی بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال، تفرقه و اختلاف و عدم تبعیت از امام را مهمترین عامل شکست شیعه دانست و با بیان اینکه براساس فرمایش امام راحل ملت ایران از مردم صدر اسلام استوارتر و با صلابت‌ترند، گفت: دشمن بیدار است و می خواهد انقلاب را در کام ملت ایران تلخ کند، لذا باید کاملا هوشیار باشیم تا شکست شیعه دوباره تکرار نشود.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اختلاف دنبال جدا کردن مردم از ولی فقیه است، با انتقاد از کسانی که فرمایشان امام راحل را کنار گذاشتند، گفت: امام راحل می خواست رنج دیدگان، محرومین و پابرهنگان در این کشور حکومت کنند، نه دو تابعیتی ها که بخشی از پولشان آن ور آب هزینه می شود و هیچ مشکلی در زندگیشان نیست چه چپ، چه راست، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب.

امام جمعه موقت کاشان افزود: به کسی رای ندهید که درد محرومین را درک نکرده باشد، بیکاری جوانان را نفهمیده باشد و یا نداند که یک خانواده برای تهیه جهیزیه دخترش چقدر در مضیقه و تنگنا قرار دارد. وزیری ماشین گران قیمت زیر پایش باشد و عده ای از فقر بنالند، هیچ موقع درد مردم محروم را متوجه نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام با بیان اینکه تجربه چهل سال بعد از انقلاب نشان داد هرکس از امام و رهبری جدا شود، خار و ذلیل می شود، گفت: با توجه به اینکه دشمن خیز برداشته و مشاور ترامپ هم گفته نباید بگذاریم انقلاب ایران چهل ساله شود،  لذا نگذاریم شیعه یک بار دیگر شکست بخورد.

استاد حوزه علمیه قم  افزود: به کوری چشم دشمنان تحت توجهات فرزندان بزرگوار حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) پا برجا خواهد ماند.

امام جمعه موقت کاشان، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در شلیک موشک به مقر عاملین این حادثه تروریستی قدردانی کرد و گفت: اقتدار شیعه در شلیک شش موشک و بمباران هفت پهباد ایران در سه مایلی پادگان آمریکایی ها چنان ضربه ای به تروریست های وهابی داعش وارد کرد که فرماندهان آمریکایی را به حیرت واداشت و نتانیاهو از ترس سراسیمه گفت ما در حادثه تروریستی اهواز دخالت نداشتیم .

وی در پایان با تاکید بر اینکه براساس فرمایش امام راحل تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ گونه آسیبی به کشورمان نمی رسد، تصریح کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری، شورای عالی اقتصادی با حضور سران سه قوه تشکیل شد و با اختیار دادن به بانک مرکزی کاهش نرخ ارز نمایان شد و آمریکایی ها را درجنگ اقتصادی علیه ایران ناکام گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha