پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک

حوزه/ جنگ فرهنگی هنوز تمام نشده است و جنگ جدید دیگری که با آن مواجهیم، جنگ اقتصادی است. در این جنگ اکثریت ما خوابیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، نشست سیاسی با موضوع روشنگری و با سخنرانی حجت الاسلام هدایت اله قدمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک و با حضور طلاب، کادر و اساتید، در مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) شهرستان خوروبیابانک برگزار شد.

حجت الاسلام قدمی در این نشست با بیان اینکه اگر انسان از نعمتی شکرگزار باشد، از خود نعمت بالاتر است، گفت: هدف از نعمت این است که انسان تقرب به خدا پیدا کند. برای این کار انسان باید اول منعم را بشناسد و بعد شکر نعمت به جا آورد، در نتیجه هر نعمتی که به او داده می شود در همان راستا استفاده می کند.

وی با توجه به جنگ نظامی و نفوذ دشمن با جنگ سخت به خاک ایران، افزود: جنگ دیروز ما جنگ تن به تن و با سلاح بود، اما جنگ امروز جنگ نرم و جنگ با افکار و فرهنگ است.

سخنران این نشست تاکید کرد: حضرت آقا چندین سال پیاپی هشدار داد که جنگ، جنگ نرم است. عده ای اندک وارد میدان مبارزه شدند. دشمن شکست خورد، اما ما هم آسیب هایی جدی خوردیم. البته نه به اندازه ای که آنها انتظار داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در ادامه گفت: جنگ فرهنگی هنوز تمام نشده و جنگ جدید دیگری که با آن مواجهیم، جنگ اقتصادی است. در این جنگ اکثریت ما خوابیم.

وی افزود: جنگ، جنگ بصیرت دهی است و وظیفه ما هم بصیرت دهی است. اول به خودمان بعد خانواده و بعد اطرافیان. هدف از بصیرت دادن به مردم این است که یک مطالبه عمومی صورت بگیرد.

حجت الاسلام قدمی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر حضرت آقا بحث نفوذ را بسیار مطرح کردند؛ ما در بینش سیاسی ضعیف هستیم و باید با توجه به درس های روز، سیاست بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha