جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: کار نیروی انتظامی که در راه خدا پیکار می‌کنند و جان خود را در دفاع از امنیت کشور به خطر می‌اندازد، عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار داشت: اینکه همه ما ادعا کنیم که خداوند را دوست داریم، بسیار آسان است، ولی اینکه خداوند چقدر ما انسان‌ها را دوست دارد نمی توان بیان کرد.

وی افزود: طبق آیه ۴ سوره صف «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ» نیروهای نظامی این افتخار نصیبشان شده که می‌توان ادعا کرد خداوند نیز آنها را دوست دارد، چرا که خداوند در این آیه می فرمایند: "خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند".

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: اعمال انسان نشأت گرفته از نیات او است و بنابه فرمایش حضرت امام(ره)، "کار پلیس عبادت است"، لذا اگر نیات انسان الهی باشد اعمال انسان عبادت محسوب خواهد شد.

امام جمعه ارومیه در پایان گفت: در بین نیروهای نظامی کل دنیا، این افتخار بزرگ فقط نصیب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که در ابتدای برنامه های صبحگاه خود به توحید و بندگی خداوند اقرار، به ساحت انبیاء و اولیای الهی عرض ارادت و برای سربازی حضرت ولی عصر( عج ) اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha