جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دستگاه های مختلفی وظیفه حفظ امنیت جامعه و مردم را بر عهده دارند، اما نیروی انتظامی طلایه دار این امر در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده، پرسنل و کارکنان انتظامی استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه خون هزاران شهید و دلاورمردی های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در جهان جزو کشورهای مقتدر محسوب می شود و در معادلات جهانی نقش ایران بسیار تاثیر گذار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشار به اینکه انقلاب اسلامی برای دیگر کشورها، مظهر ایمان و مقاومت است، گفت: امروز دستگاه های مختلفی وظیفه حفظ امنیت جامعه و مردم را بر عهده دارند که باید گفت نیروی انتظامی طلایه دار و پیشرو این امر در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: امروز نقطه قدرت و اتکا ملت ایران، وجود نیروهای مسلح و امینتی است، بنابراین بی شک بدون داشتن این قدرت نظامی، بارها مورد تهاجم دشمنان انقلاب قرار می گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مسایلی که برای انسان حیاتی است، مسئله امنیت می باشد،‌ پس اگر در جامعه امنیتی نباشد، بقای آن اجتماع به خطر خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برای شهروندان مایه آرامش و برای مخلان امنیت جامعه، مایه هراس و بیم است، لذا ملت ایران باید قدر این نعمت را بدانند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز هرگاه مردم به مشکلی در جامعه برخورد می کنند خود را به پلیس می رسانند که این نشان دهنده اعتماد جامعه به نیروی انتظامی است.

در ادامه این جلسه، سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز گفت: اهالی و شهروندان کردستانی امروز بهتر از کسی قدر نعمت امنیت در جامعه را درک می کنند. در سالهای نخستین انقلاب، گروهک های ضدانقلاب جنایات زیادی علیه مردم این استان و دیگر مناطق کشور انجام می دادند که بحمد خداوند متعال قائله آنان سرکوب شد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام و گروهک های معاند جمهوری اسلامی به شدت در حال تبلیغ علیه نظام و بدبین کردن مردم به جمهوری اسلامی هستند، ولی ملت ایران به ویژه مردم انقلابی و بیدار کردستان هرگز فریب این سخنان و وعده ها را نخواهند خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha