شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیینه دار

حوزه/مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با انتقاد از عدم همکاری بعضی ادارات و سازمان ها در معرفی دستاوردهای انقلاب، گفت: برخی از سازمان ها در ارائه آمار و اطلاعات و در معرفی افراد برای مصاحبه کوتاهی می کنند و همکاری لازم را ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، علیرضا آیینه دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز در کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: برای تولیدات برنامه ها اتاق فکر با حضور صاحب نظران و کارشناسان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه محتوای مناسب از سوی ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف ارسال شده، افزود: موارد مختلف در رسانه ها قرار داده شده است و در رادیو و سیما برنامه ها پیشبینی و در مرحله تولید قرار گرفته اند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با معرفی برخی از برنامه های این سازمان در این راستا پرداخت و عنوان کرد: تولید مستندی پیرامون شخصیت های استان، تولید دوازده برنامه با عنوان گفتگوی "چهل 97 "، 11 برنامه در قالب مسابقه و 2 برنامه مستند گزارشی با عنوان یاوران انقلاب که به معرفی شخصیت های انقلابی استان می پردازد.

آیینه دار اضافه کرد: تولید 30 برنامه ترکیبی ساده و 36 میزگرد با عنوان "کارنامه" که به اقدامات نظام پرداخته شده و از مدیران استان دعوت می شود.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی نیز تولید 4 موشن گرافیک با عنوان "وزیر دربار"، 60 برنامه موشن گرافیک و مصاحبه مردمی، 6 موشن گرافیک با عنوان "دستاوردهای نظام در خراسان جنوبی"، 20 پوستر، 5 کلیپ و 5 مصاحبه مردمی تاریخ شفاهی انقلاب پیگیری می شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام کرد: در حوزه موسیقی نیز ساخت 5 قطعه در ساختارهای مختلف پاپ و سنتی در راستای چهلمین سالگرد انقلاب دنبال می شود که در زمان پیش رو امیدواریم به کار تولیدات سرعت بدهیم تا مرحله نشر برسد.

آیینه دار با بیان اینکه معاونین سازمان از عدم همکاری بعضی ادارات و سازمان ها گلایه مندند، گفت: برخی از سازمان ها در ارائه آمار و اطلاعات و در معرفی افراد برای مصاحبه کوتاهی می کنند و همکاری لازم را ندارند.

وی یادآور شد: برای تولید برنامه ها از نظر مادی و معنوی، از سرمایه های سازمان هزینه می شود و نباید روزها برای وقت گرفتن از مدیران تلف شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تاکید کرد: مسئولان و مدیران محترم، رجوع رسانه ها به آنها را به عنوان یک فرصت نگاه نمی کنند و به ما که حتی می خواهیم خدمات خودشان را منعکس کنیم، این فرصت را نمی دهند.

آیینه دار خاطرنشان کرد: امیدواریم فضای پاسخگویی را بیشتر در حوزه رسانه داشته باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha