پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامه بلادی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام جمالی، زمان برگزاری چهارمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) را ۱۳ آذر ماه سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه هماهنگی برگزلری چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) امروز با حضور اعضای دبیرخانه این کنگره برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این جلسه زمان برگزاری چهارمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) را 13 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این کنگره در سالروز شهادت شهید ابوتراب عاشوری، روز روحانیت استان بوشهر با حضور طلاب و فضلا و دانشجویان در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه این کنگره در دو بخش علمی و همایشی برگزار می شود، افزود: در دوره های قبل بخش علمی و همایشی این کنگره ادغام بود؛ اما بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است کنگره امسال بخش علمی و همایش آن به صورت جدا برگزار شود.

وی از برگزاری کرسی های علمی معرفی علما و دانشمندان استان در دانشگاه های استان بوشهر خبر داد و گفت: این کار می تواند در معرفی علما و بزرگان روحانیت استان بسیار موثر باشد و دانشجویان با شخصیت بزرگان خود بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام جمالی به بخش رسانه ای این کنگره اشاره کرد و گفت: طراحی سایت کنگره به آدرس www.beladi-jashnvareh.ir  صورت گرفته و به زودی دو زبان عربی و انگلیسی نیز به آن اضافه می شود که این خود مقدمه برای بین المللی کردن کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) است.

وی بیان داشت: امسال نیز این کنگره با جدیت بیشتری برگزار می شود و در موضوعات تعیین شده تغییر چندانی نخواهیم داشت و دانشجویان، طلاب و فضلای بوشهری سراسر کشور می توانند آثار خود را به چهار دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha