شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 464419
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
مرکز خدمات

حوزه/ یازدهمین جلسه شورای سیاست‌ گذاری مسکن طلاب آذربایجان شرقی به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی، عصر روزگذشته در یازدهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب استان، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمراتی مرکز خدمات حوزه های علمیه تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون تعدادی از واحدهای احداثی در پروژه مسکن مهر تحویل طلاب شده که امیدواریم با تحقق وعده‌های داده شده در دوران استاندار سابق آذربایجان ‌شرقی شاهد تحقق دیگر پروژه‌ های در حال اجرا باشیم.

همچنین، باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در این جلسه، گزارشی از پروژه‌ های موجود این بنیاد ارائه کرد و گفت: این گزارش به صورت کتبی در اختیار معاون مسکن مرکز خدمات قرار خواهد گرفت تا پس از بررسی و تأیید، مقدمات عقد قرارداد استانی فراهم شود.

رحمتی، معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی هم در سخنانی نسبت به تعامل حداکثری با مرکز خدمات حوزه علمیه استان تاکید کرد و افزود: موضوع مسکن یکی از مشکلات اساسی جامعه است که با هزینه‌ های بسیاری همراه است، این مسأله با شهریه طلاب نیز همخوانی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت مسکن مهر و سایر ظرفیت‌ های شهری از جمله بافت فرسوده و تسهیلات آن برای تأمین مسکن طلاب استفاده کرد، گفت: از مشکلات پروژه‌های بنیاد مسکن بحث سود دوران مشارکت است که با درآمد طلبه که فقط از طریق شهریه تأمین می‌ شود، همخوانی ندارد.

همچنین قاری زاده، مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری خواستار رسیدگی به موضوع سود مشارکت و پیگیری جدی در رفع این مشکل برای کلیه اعضا شد.

جباری، مدیرکل حقوقی راه و شهرسازی نیز در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری با مرکز خدمات در واگذاری زمین با کاربری مسکونی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha