جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منبر اقتصاد مقاومتی

حوزه/ حجت الاسلام وفایی با اشاره به این که آمریکا منافع خود را در نابودی جمهوری اسلامی می بیند، از این رو نمی توان با چنین کشوری وارد مذاکره مجدد شد، گفت: نگاه دولتمردان آمریکایی نسبت به ما، نگاه بالا به پایین است و آن ها از جایگاه مساوی و حقوق برابر نسبت به یکدیگر صحبت نمی کنند.

حجت الاسلام سیدرضا وفایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در همدان با اشاره به عهد شکنی های آمریکا نسبت به مردم و دولت جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ما نباید نسبت به کشوری که با تمام قدرت در مقابل ما ایستاده است ساده انگار باشیم.

وی با اشاره به  این که آمریکا منافع خود را در نابودی جمهوری اسلامی می بیند، از این رو نمی توان با چنین کشوری وارد مذاکره مجدد شد، افزود: نگاه دولتمردان آمریکایی نسبت به ما، نگاه بالا به پایین است و آن ها از جایگاه مساوی و حقوق برابر نسبت به یکدیگر صحبت نمی کنند.

حجت الاسلام وفایی تصریح کرد: منطق و عملکرد آمریکاییی ها بر مبنای سلطه طلبی بوده و با ابزار زور و فشار درصدد گرفتن منافع کشور ها، در راستای آباد کردن کشور خود هستند.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: دست خیانت کار آمریکایی ها همواره برای ملت ایران آشکار بوده و هست از این رو دیگر فریب نیرنگ های متنوع آن ها را نمی خورند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در راستای به زانو درآوردن دولت و ملت ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همه ابزارهای خصمانه خود را برای نابودی ما به کار گرفته است.

حجت الاسلام وفایی تبیین کرد: چالش های اقتصادی، مدیریت جهادی و اقدام به موقع را می طلبد، چرا که دشمن با تلاش شبانه روزی به مصاف ما آمده، مردم و مسؤولان با یکدلی، یک صدایی و روحیه جهادی می توانند بر همه چالش های پیش رو غلبه کرده و از سد همه مشکلات گذر کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha