جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رییس عقیدتی سیاسی انتظامی فارس

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس نقش روحانیون در جامعه و نیروی انتظامی را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور روحانیون و مجموعه عقیدتی سیاسی ها در نیروهای مسلح به ویژه در نیروهای انتظامی اثرات مطلوبی را در باورهای دینی پلیس داشته است به طوری که امروز شاهد هستیم.

حجت الاسلام دیلمی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، باشاره به این که اگر امنیت نباشد، اقتصاد و فرهنگ درست نمی شود، اظهار داشت: امنیت در توسعه اقتصاد همانند حمل و نقل جاده ای موثر و تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه در غالب امنیت حوزه اقتصاد می تواند به توسعه کشور کمک کند، افزود: اگر امنیت در عرصه های مختلف وجود نداشته باشد، بسیاری از بخش ها دچار مشکل خواهند شد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس به نقش روحانیت و مجموعه مسئولان عقیدتی سیاسی در استان اشاره و تصریح کرد: حضور روحانیت در جامعه به ویژه در مجموعه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نقش موثر و تاثیر گذاری است.

وی به نقش نیروی انتظامی در جامعه اشاره و عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان شخصیتی که مقام معظم رهبری فرمودند مجاهدان فی سبیل الله است، پلیس باید در جمهوری اسلامی طوری عمل کند که طراز نظام مقدس جمهوری باشد.

حجت الاسلام دیلمی نقش روحانیون در جامعه و نیروی انتظامی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: حضور روحانیون و مجموعه عقیدتی سیاسی ها در نیروهای مسلح به ویژه در نیروهای انتظامی اثرات مطلوبی را در باورهای دینی پلیس داشته است به طوری که امروز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: روحانیون به عنوان مسئولان عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی گام به گام در کنار فرماندهان قرار دارند و آنان را راهنمایی می کنند، حضور روحانیون در حوزه های اجتماعی می تواند بسیار موثر واقع شود.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس به فعالیت های مسئولان عقیدتی سیاسی در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه ارتباط مردمی، سرکشی از خانواده های شهدای نیروی انتظامی، سرکشی از جانبازان و تجلیل از بازنشستگان از جمله فعالیت ها به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha