جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: برخی ها در صدد هستند که در بین مردم رخنه ایجاد کرده و مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و ناکارآمدی نظام را به تصویر بکشند، اما هرچه قدر تلاش می کنند پس از یک سخنرانی رهبر انقلاب نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع 100 هزار نفر بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران پیام های بسیار مفیدی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی داشت که از جمله‌ی آن می توان به معرفی ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، علمی، دینی و اقتصادی اشاره کرد.

وی افزود: اصالت ایران اسلامی به پیروی از ائمه اطهار و اسلام برمی گردد، و تاریخ تشیع نشان می دهد که همیشه در مقابل استکبار و ظلم ایستاده ایم.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه بطن و ریشه ملت انقلابی ایران، مبارزه با ظلم است، خاطر نشان کرد: ما 40 سال است که با ظلم و دشمنی به نام آمریکا که به خون ما تشنه است در حال مبارزه هستیم و هرگز سازش نمی کنیم.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری دلگرمی برای مسئولان کشور، جوانان، ولایت مداران و بسیجیان است که به راه خود در مبارزه با دشمن ادامه دهند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب، وحدت در سایه ولایت بوده است، ادامه داد: ما با پیروی از امام راحل توانستیم جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و انقلاب را به ثمر برسانیم، بعد از دوران دفاع مقدس و فوت امام نیز 30 سال است که رهبر انقلاب به مانند امام خمینی(ره)، ایران اسلامی را اداره و جهان را با اسلام انقلابی آشنا کرده اند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه در طی این 30 سال صدور انقلاب به جهان اتفاق افتاده است، گفت: وحشت دشمنان از ایران اسلامی در اوج خود قرار دارد و هر هفته شاهدیم که نام ایران توسط سردمداران کشورهای آمریکایی و اروپایی برده می شود.

حجت الاسلام بابایی یادآور شد: ترامپ اخیرا به شاه عربستان سعودی عنوان کرده است که «اگر ما دست از حمایت شما برداریم، تنها سه هفته دوام نخواهید آورد» لذا این جمله رئیس جمهور آمریکا حکایت از قدرت ایران اسلامی در منطقه دارد.

وی بیان کرد: ما در جنبه های علمی، فرهنگی، سیاسی و موشکی پیشرفت های بسیار زیادی را شاهد بوده ایم و اکنون دشمنان پی به قدرت بی انتهای ما برده اند، اما ما به هیچ نوع نگران حمله نظامی و موفقیت آن ها نخواهیم بود.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه اقتدار میهن اسلامی به ایمان به اسلام، قرآن و وعده های الهی و همچنین وحدت در سایه ولایت وابسته است، افزود: ایران اسلامی از همان روزهای اول انقلاب دچار تحریم بوده، و اکنون نزدیک به 40 سال است که در این تحریم قرار داریم.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که «شکست تحریم، سیلی دوباره ای است که آمریکا خواهد خورد»، اضافه کرد: ما همانطور که در دفاع مقدس و تهدیدها مردانه ایستادیم، اکنون نیز باید این ایستادگی و مقاومت را ادامه دهیم، زیرا پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

وی مطرح کرد: امید است تا این بیانات اخیر رهبر انقلاب باعث حرکت بیشتر مردم شود و همچنین افرادی که در خواب هستند از خواب غفلت بیدار شوند تا زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی در همه ی جوانب به وقوع بپیوندد.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه تفرقه، شکست هر ملتی را رقم می زند، گفت: اگر بتوانیم آن وحدتی که اکنون بین شیعه و سنی و قومیت های مختلف وجود دارد را تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حفظ کنیم، شاهد شکست دشمنان خواهیم بود، زیرا آن ها همانطور که امام راحل فرموده اند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام بابایی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی مأیوس شده اند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا بین مردم ایجاد رخنه و اختلاف کند، اما از این غافل اند که هم مردم بصیرت دارند و هم رهبر انقلاب با رهنمودهای خود نقشه های آنان را خنثی می کند.

وی ابراز داشت: اگر وحدت امروز، همراه با مقاومت و تکیه بر توان داخلی ادامه پیدا کند، در تمامی زمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی و... پیروز خواهیم شد.

امام جمعه فردوس یادآور شد: مسلما عده ای در داخل هستند که دل در گرو نظام شاهنشاهی داشته و دوست دارند آن لاابالی‌گری ها، بی بندوباری ها و فسادها برایشان محیا شود، لذا در صدد هستند که در بین مردم رخنه ایجاد کرده و مردم را نسبت به آینده ناامید و ناکارآمدی نظام را به تصویر بکشند امام هرچه قدر تلاش می کنند پس از یک سخنرانی رهبر انقلاب نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

وی افزود: مردم از دولت گلایه مند هستند زیرا آنگونه که باید و شاید از توان و نیروهای داخلی و جوانان نخبه و فرهیخته استفاده نمی کند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه بنا بر این بود که کابینه دولت ترمیم شود و تعدادی جوان کارآمد بر سر کار آیند که اینگونه نشد، تأکید کرد: مسلما اگر دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری اعتنا، و مجلس نیز مطالب را به خوبی درک کند، قطعا به کمک دولت و مجلس می توانیم مسائل را مدیریت و وضعیت بهتری را به وجود آوریم.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه نیروی محرکه هر کشوری، نیروی انسانی و به خصوص نیروی جوان است، عنوان کرد:  در حال حاضر یکی از کشورهای جوان جهان هستیم که متأسفانه با تبلیغات کشورهای غربی به سمت جامعه ای پیر می رویم، اما رهبر معظم انقلاب همیشه به جوانان امید می دهند و می گویند که آینده از آن شماست.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید استقامت خود را حفظ کرده و دشمنان را از به نتیجه رسیدن به اهدافشان مأیوس کنیم، گفت: با داشتن جوان های انقلابی، متدین و جنگجو می توان قدرت خود را به رخ کشورهای منطقه و جهان کشید.

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha